Брон спростував підозри, що боліди Ф1 2021 року будуть однаковими

Брон спростував підозри, що боліди Ф1 2021 року будуть однаковими

18.07.19 21:31

Росс Брон назвав «маячнею» скарги команд на те, що нова концепція регламенту Формули 1 2021 року відверне вболівальників, тому що суворі обмеження на свободу конструкції призведуть до однакового вигляду болідів.

Цього тижня Формула 1 оприлюднила власну концепцію майбутніх болідів, яка повертає граунд-ефект, що має поліпшити боротьбу на трасі.

Одна із проблем, які називають в командах, полягає в тому, що оскільки свободу інженерів ще більш обмежили, це зробить боліди менш унікальними — у той час як саме власний дизайн кожної команди називають однією із привабливих сторін Ф1.

Але спортивний директор Формули 1 Росс Брон не погоджується з цим аргументом і каже, що більш суворі правила важливі для забезпечення того, щоб машини стали кращими для боротьби — чого в будь-якому разі не можна сказати про сучасні боліди.

«Ми із самого початку робили суворі обмеження, тому що в іншому випадку ми не досягнемо мети, — сказав Брон під час презентації нового регламенту. — Існують скарги, що всі машини виглядатимуть однаково, та інші дурниці, які ми чули, тому в якості вправи Пет Сімондс зібрав зображення усіх поточних болідів, прибрав із них ліврею і повісив на стіну.

Ви не зможете визначити різницю між машинами, які ми маємо зараз, коли вони без ліврей. Ви маєте бути екстра-розумником, щоб визначити їх. І навіть нам у своєму офісі вдалося розпізнати лише три!»

Брон каже, що важливо, аби нові правила дійсно були жорсткими і не дозволяли командам йти складним і дорогим шляхом розробки, що може завадити меті дозволити болідам переслідувати один одного.

«Ми знаємо, що з цими правилами найкращі розуми Формули 1 придумають різноманітні рішення. Так, існує багато обмежень, тому що ми маємо бути впевнені, що досягнемо мети, але залишиться багато простору для фантазії, — зазначив він. — Звісно, після відносної свободи, яку команди мали раніше, це буде розчаровувати. Але якщо вони зможуть прийняти підхід, за яким «ці правила однакові для всіх, і якщо просто працювати краще за інших, то ми будемо швидше не на дві секунди, а на дві десятих секунди», тоді це те, що ми хочемо бачити в Ф1».

Голова департаменту одномісних болідів FIA Ніколас Томбазіс каже, що, хоча інженери найбільш активно скаржаться на регламент, керівники команд більше підтримують той шлях, яким рухається Формула 1.

«Існує багато аспектів, на яких наголошують команди, особливо в залежності від того, в якій частині пелотону вони знаходяться, і наскільки це вплине на їхні позиції, — сказав він у коментарі для Motorsport.com. — Також команди не бачать це однаково. Іноді є ситуації, коли є керівники команд, які мають загальну уяву про ситуацію і розуміють, що ми робимо, і є інженери, які бачать, що їх обмежують у творчості і, як наслідок, вони скаржаться.

Якщо взяти аеродинамічну складову регламенту, то більша частина правил буде зосереджена на зменшенні здатності команд контролювати вихор від переднього колеса — це ключова частина роботи. Здатність контролювати цей вихор є, можливо, однією з найбільших проблем сучасних аеродинаміків, і зменшення цієї можливості має усунути цю проблему».

Але Томбазіс дав ясно зрозуміти, що коли команди висунули щирі побоювання із приводу окремих моментів нового регламенту, які можуть не працювати, FIA й Ф1 були відкриті для змін.

«Ми прийняли до уваги багато коментарів і обговорювали це з командами протягом тривалого часу, й іноді ми розуміли, що деякі речі, які ми планували впровадити, були неправильними, і ми змінювали їх, — додав він. — Ми маємо бути уважними. Коли ми бачимо, що команди мають рацію, а не хочуть зберегти певну перевагу, ми достатньо відкриті, щоб визнати власну помилку й виправити її».

Машини Ferrari SF90 2021-2019, порівняння

Фото: Giorgio Piola


джерело
noteyu

Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати коментарі.
Азербайджан 19.09.25 03 12 08
Найближчі перегони
практика 1
19 вересня 11:30 - 13:00
практика 2
19 вересня 15:00 - 16:30
практика 3
20 вересня 11:30 - 12:30
кваліфікація
20 вересня 15:00
ПЕРЕГОНИ
21 вересня 14:00
найближчі гран-прі
19 - 21 вересня 2025
Гран-Прі Азербайджану Місцезнаходження: Баку, довжина траси 6006 м, дистанція Гран-Прі 306 км

03 - 05 жовтня 2025
Гран-Прі Сингапуру Місцезнаходження: , довжина траси 5073 м, дистанція Гран-Прі 309.316 км

17 - 19 жовтня 2025
Гран-Прі США Місцезнаходження: Остін, довжина траси 5516 м, дистанція Гран-Прі 303.380 км

Календар 2025
Останні новини

Каділлак готується до сезону Формули-1: «Будуємо корабель під час плавання» Американська команда поповнить чемпіонат у 2026 році

Норріс розповів за рахунок чого збирається перемогти Піастрі Ландо розраховує на перевагу досвіду

Макс Ферстаппен: Після народження доньки я маю інші пріоритети Поява дітей робить тебе спокійнішим та відповідальнішим відзначив пілот Red Bull

Фредерік Вассер: Вольфф залишиться моїм другом на найближчі 30 років Керівник Ferrari позитивно висловився про Тото Вольффа

Лука ді Монтедземоло: Бінотто впорався б у Ferrari краще, ніж Вассер Колишній керівник Ferrari вважає, що Маттіа Бінотто навів би лад у "Скудерії"

Глас народу

Фредерік Вассер: Гамілтон потрапив у темп машини, але результат виявився поганим
Коли не хочеш визнати, що твій болід некероване лайно з непередбачуваною реакцією на налаштування. Мерси таке проходили, але чомусь не соромились визнати. Треба червоним психіатра, щоб розказав  про визнання проблеми як шлях її вирішенняrofl

03.09.2025 22:42Дима

Гамілтон встановив новий антирекорд
Та ця статистика "висмоктана з пальця"! Взяти хоча б такий факт, що ще 10 років тому етапів за сезон було 15-16, а тепер 24. Імхо, натягують сову на глобус.

02.09.2025 11:54noteyu

Гамілтон встановив новий антирекорд
Спринт не рахується?

01.09.2025 12:50helmut

Хуан-Пабло Монтойя: Я б хотів, щоб Горнер був в Aston Martin
Скажіть йому хтось, що Ньюї вірогідно пішов від бичків саме через токсичність Горнера після  внутрішнього розслідування проти останнього.

20.08.2025 11:35noteyu

Норріс пояснив, чому програв Піастрі старт в Угорщині
Немає відчуття ситуації. Ферстаппен би на його місці одразу б скористався вільним простором. а не пірнав би під суперника.

07.08.2025 11:20noteyu

Льюїс Гамілтон: «Феррарі треба мене замінити. Від мене жодної користі»
А декілька тижнів тому казав, що націлений виграти з червоними восьмий титул ...

03.08.2025 11:57noteyu

Андреа Стелла: Варіант з подвійним піт-стопом розглядався, але Норріс вирішив інакше
А Норріс стверджував, що його інженер обрав "хард" і просто спитав його згоду.

31.07.2025 11:42noteyu

Льюїс Гамілтон: «Це був вікенд, який хочеться забути. Невтішний результат»
Таке враження, що нервову поведінку червоного Льюїс нівелював під дощем, а в суху погоду взагалі нічого з ним не вийшло. Леклера лише проблеми Макса врятували.

29.07.2025 22:06Дима

Піастрі встановив рекорд Формули-1
Австрія чи Австралія? Не чує баба.

29.07.2025 06:12Дима

Ферстаппен розкритикував рішення відкласти гонку
Тоді б за перемогу Макс поборовся з Гамільтоном mocking

27.07.2025 22:08Дима

Тото Вольфф: Не впевнений, що рішення постачати двигуни в McLaren було правильним
для команди неприйнятно, а для бренду? Двигуни Мерседес виграють гонки))

22.07.2025 11:25helmut

Фредерік Вассер: Ми втратили GPS з боліду Гамілтона в Британії, це нас осліпило
100500 вони помилились мінімум на 1 коло та ще й гуму "софт" поставили. Але, якби не ця помилка, то може б Нііко не потрапив на подіум ...

11.07.2025 13:08noteyu

Як справи?
  • noteyu:   Вассер перед гонкою сказав, що в них буде агресивна стратегія! )))
    31.08.25 18:18
  • Дима:   Червоні вирішили скористатись сейфті-каром. Прорахувались, але де?
    31.08.25 17:15
  • noteyu:   Англійська «ейч» (H) має перекладатися як «г», а «джі» (G), як "ґ". Такі правила. Наприклад «honor» — гонор, честь, шана. «Hoverla» — Говерла.
    Стосовно другої літери у прізвищі Hamilton, то допускається як «а», так і «е». Але більш літературно, імхо, (та більш північно-американсько) «а» )), хоч він і британець за походженням )).
    З Гаджаром-Аджаром теж в принципі допустимі обидва варіанти.
    31.08.25 12:08
  • noteyu:   Вітаю, час дійсно змінився. Це іноді трапляється через те, що організатори вносять корективи у розклад через декілька місяців після публікації календаря. Виправив, дякую.
    31.08.25 12:00
  • maxizh:   І давно хотів спитати: чому англійську Н ви перекладаєте як Ге? Це такі нові тренди укр.мови? Весь світ каже Хемілтон, у нас Гамільтон, вони Хорнер, а ми Горнер.
    31.08.25 09:16
  • maxizh:   Вітаю!
    У вас час на сайті початку кваліфікації та самої гонки стоїть не вірний.
    31.08.25 09:13
  • Дима:   Він щось відчував )))
    07.08.25 06:09
  • noteyu:   Ну нити він почав одразу після другого піту. Все сходиться ))
    06.08.25 12:15
  • Дима:   Ниття Шарля за програну гонку означає, що все добра було? Тоді ок.
    04.08.25 21:23
  • noteyu:   На першому харді у Леклера все було добре. Але другий вони поставили зарано через блеф маків, що напевно і коштувало подіуму.
    04.08.25 12:15
  • Дима:   Ну чому ж, деякий час вони були швидше, але на харді знову все погано. Навіщо вони з Гамільтоном так почали незрозуміло, а в Леклера вибору й не було.
    03.08.25 18:17
  • noteyu:   Феррарі так дешево купились на блеф маків! Труба!
    03.08.25 17:59
  • Дима:   Зате Норіса класно покарали за минуле зіткнення — в Австрії випустили Піастрі в трафік і дали перемогти.
    30.06.25 05:55
  • noteyu:   Триндець Сайнсу болід підготували! І ще й прогрівочне коло проїхатись на заблокованих гальмах — фейспалм!
    29.06.25 16:15
  • noteyu:   шо за стратеги такі?
    16.06.25 11:54
  • Дима:   А ці стратеги ферарі досі з нами в одній кімнаті?
    Не розумію Норріса, де він побачив можливість.
    Ну і Рассел, виявляється, ниций.

    15.06.25 22:36
  • noteyu:   Провайдер сьогодні затіяв переїзд у новий дата-центр, тому є певні тимчасові негаразди з нейм-серверами. Соррі за незручності.
    14.06.25 14:51
  • noteyu:   Піастрі летить до свого першого титулу. А Леклеру конкретно підфартило з автомобілем безпеки та хардом у Ферстаппена.
    01.06.25 17:43
  • Дима:   А ні, стоп, в Леклера здається шин не було на останній піт ))
    19.05.25 05:54
  • noteyu:   Так, жеребці не облажались сьогодні. Зате, як облажались Астон Мартін!
    18.05.25 17:48
  • Дима:   Вперше за довгий час червоні не налажали зі стратегією, хоча для цього особливо й можливостей не було.
    18.05.25 17:40
  • Дима:   Шок. Особливо після чітерського двигуна, жодної фішки з якого, схоже, не почерпнули та після швидкого попереднього сезону. Регламент не змінився, але червоні вкотре просрали щось.
    17.05.25 22:10
  • noteyu:   Ще парочка таких вікендів і Вассьор може стати безробітним.
    17.05.25 18:21
  • noteyu:   Все може бути )
    07.05.25 11:58
  • Дима:   Мова не про це, судячи з усього вони навіть боялись звернутись до Шарля з цим.
    06.05.25 18:08
  • noteyu:   Або там була суцільна лайка :):):)
    06.05.25 11:43
  • Дима:   Судячи з того, що пускала в ефір фіа, то команда декілька кіл ніяких вказівок не давала Шарлю.
    05.05.25 18:16
  • noteyu:   Шарль — ще той «фрукт»
    05.05.25 12:15
  • Дима:   Норріс це п… ц, мало того, що провалив старт, так ще й ніяк не міг Макса пройти.
    І яке ж Феррарі дно: вгробили Хему м'які шини — Леклеру сказали пропустити тоді, коли він і так його вже обганяв. Хоча в ситуації навпаки — проблем не виникало.
    05.05.25 06:55
  • noteyu:   Леклер на колі виїзду з боксів перед спринтом на ГП Майамі — це жах!
    03.05.25 19:23
  • noteyu:   Леклер на мідіумі — це було щось! Красава!
    20.04.25 21:49
  • Дима:   Я дуже здивуюсь якщо Норріс колись виграє титул — 2 рази підряд обганяти в останньому повороті та давати Гамільтону відіграти позицію на стартовій прямій, і змінити тактику лише після втручання інженера.
    20.04.25 20:32
  • noteyu:   Це як ставити діагноз телефоном.
    Щось пішло не так )))
    Але, врешті, все ж вийшло!
    19.04.25 23:17
  • Дима:   Якщо подивитись Ф1 декілька років тому було секундадві, в драг-рейсі(ага, заїзд на 5 — 6 км) це хоча б якось можна було помітити оком, то зараз ні. Якісь хаас чи вільямс вважаються аутсайдерами, але це, мляха, не так.
    Я поки знайшов ту пошту в тисячах повідомлень, то лист прийшов. Але не розумію, чому мій пароль не пройшов(Бо в мене один на безліч сайтів, крім банків).
    19.04.25 22:04
  • noteyu:   З поверненням Діма! =))
    З імейлами останнім часом така паранойя — цензурних слів не вистачає (прям, як у тебе стосовно тисячних :D:D:D)
    Наступного разу пиши мені на імейл, якщо не отримаєш лист з відновленням.
    19.04.25 21:58
  • Дима:   Якщо написати культурно, то я шокований, але в голові інші фрази.
    Просто коли кажуть 315 тисячних перевага, то число звучить значне. І вже 13 років використовую в професійній діяльності ті ж самі числа після коми, але відносно мм. Чи може це тому що Ф1 дивлюсь з 7 років і все це дуже звично?
    19.04.25 21:24
  • Дима:   Я не знаю. можливо це алкоголь(всього лиш вермут 14%), але до мене тільки шо дійшло — ми дивимся на мінімум 15 однакових болідів(Q2 всі були в 1,1 с), а в Q1 1 та 2 місця на 6,1 км розділяє сота доля секунди. Якби ці 15 їхали паралельно, то без фотофінішу переможця не виявиш. І мені знову гугл пароль не хтів слати, лише через пару місяців.
    19.04.25 21:20
  • noteyu:   Норріс не може без Ферстаппена поряд.
    12.04.25 20:51
  • noteyu:   Макс перевершив можливості боліду. Таку майстерність демонстрували на моїй пам'яті лише Сенна та Міхаель Шумахер.
    05.04.25 10:46
  • noteyu:   На першому та другому ряду завтра може бути спекотно на старті спринту.
    21.03.25 11:58

КОМАНДНИЙ ЗАЛІК

McLaren
McLaren
(617.0)
 12 10
Ferrari
Ferrari
(280.0)
Mercedes
Mercedes
(260.0)
 1 5
Red Bull
Red Bull
(239.0)
 3 1
Williams
Williams
(86.0)
Aston Martin
Racing Bulls
Kick Sauber
Haas
Haas
(44.0)
Alpine
Alpine
(20.0)
Всі команди

Вартові сайту

noteyu
noteyu Чемпион

Активні користувачі

Дима
Дима Чемпион
noteyu
noteyu Чемпион
Kotygoroshko
Kotygoroshko Новичок
Aliaze
Aliaze Тестер симулятора
Dmytro_UKR
Dmytro_UKR Новичок
Anneta
Anneta Тест пилот
Vj54
Vj54 Допущенный на Пит-лейн
Всі користувачі