Фред Вассер: «Я не погоджуюся з багатьма аналізами, зробленими за останні тижні»

Фред Вассер: «Я не погоджуюся з багатьма аналізами, зробленими за останні тижні»

08.07.26 13:41

Очільник "Скудерії" відкидає критичні зауваження в бік Шарля Леклера

Перемога Шарля Леклера у Сільверстоуні це набагато більше, ніж просто успіх Ferrari. Для Фредеріка Вассера цей успіх є підтвердженням правильності обраного шляху зростання, який давно почався, що побудований на невеликих кроках та безперервній роботі над поліпшенням SF-26.

Вассер неодноразово наголошував, що Ferrari продовжує витрачати частину бюджету на доопрацювання силового агрегату і, безумовно, не приховує цього. Попри заяви Тото Вольфа [про ліміт бюджету], результат Сільверстоуна є успіхом, який демонструє важливість обраної стратегії, коли велика кількість маленьких покращень у сумі додає разом більше, ніж якийсь один "революційний" елемент.

«У нас все ще є дефіцит продуктивності двигуна та ми не змінили болід радикально за декілька тижнів. На такій трасі, як Сільверстоун, двигун має більше значення, ніж, наприклад, у Монако. З цієї причини ми не були особливо оптимістичними напередодні. Однак я вважаю, що це спонукало нас шукати ці маленькі центи всюди. Ми робили один маленький крок за іншим усі вихідні, і сьогодні у нас був дійсно конкурентний крок» - відзначив Вассер.

Керівник команди вкотре став на захист Шарля Леклера, пояснивши, що в команді ніколи не було занепокоєння щодо його здібностей.

«Якщо подивитися на дані, Шарль був на першому ряду в Австрії та постійно лідирував. З нашого боку, оцінкии ніколи не були негативними».

«Щоразу, коли ми розробляємо болід, нам доводиться переадаптувати налаштування. Навіть зміни в гальмівній системі [мається на увазі відмова від гальмівної системи Brembo], внесені кілька гонок тому, змусили нас переосмислити кілька аспектів пакета».

«Але продуктивність для Леклера ніколи не була проблемою, Шарль завжди був поруч. Я вважаю, що сьогоднішній результат є найкращим підтвердженням довіри, яку він міг отримати».

«Він відновив відчуття боліду SF-26. Будь-яка зміна комплектації не обов'язково матиме вплив на секундомір, але це може дати пілоту впевненість, щоб пілотувати ближче до межі. На такій швидкісній трасі, як Сільверстоун, це надзвичайно важливо. Якщо ми подивимося на перші двадцять кіл, Шарль справді використовував усе, що мав».

Вассер також захистив стратегічний вибір наприкінці перегонів, який команда зробила покликавши Льюїса Гамілтона на піт-стоп, незважаючи на те, що зміна сценарію фінішу під машиною безпеки без перезапуску гонки коштувала йому позиції.

«Ви можете обговорювати різні сценарії, але рішення було виправданим. Якби ми не зупинилися, Расселл встановив би нову м’яку гуму, а ми б залишилися попереду на вживаній жорсткій, серйозно ризикуючи».

«Ми були трохи здивовані автомобілем безпеки та очікували, що гонка відновиться. Ви можете обговорювати наш вибір, але я б знову зробив те саме» - підкреслив Вассер.

Керівник "Скудерії" не мав великого бажання зупинятись на п'ятисекундному штрафі Гамілтона під час старту, хоча вважає це рішення досить жорстким, враховуючи те, що сталося.

«Наші датчики не показали, що болід змістився. З відео ви можете просто побачити наклейку на шині, яка трохи смикається. Не мені судити, фальстарт це чи ні. Мені здається досить жорстким судженням покладатися в такій ситуації тільки на датчик. Я не злюся, але знову ж таки, вважаю за краще не коментувати рішення. Мені дещо прикро говорити про помилку. Я бачу болід, що смикається на два міліметри на ґратах. Звичайно, це відповідальність пілота, але назвати це помилкою здається мені надмірним».

Що стосується продуктивності Гамілтона, Вассер бачить цей позитивний рух, постійне зростання відносин між Льюїсом і Ferrari.

«Це процес, який йде з обох сторін. Ми знаємо Льюїса все краще і краще, і він пізнає команду все краще і краще. Ми працюємо над цією машиною вже більше року. Немає єдиного елемента, який все змінює: це цеглини, що додаються одна на одну. Сьогодні ми набагато більш узгоджені. Болід кращий, ніж минулого року, і ми крок за кроком ростемо».

В той же час, незважаючи на успіх у Сільверстоуні, Вассер зберігає свій надзвичайно прагматичний підхід та воліє не витати у хмарах. Керівник відкидає будь-який надмірний ентузіазм.

«Ми не чемпіони світу, і нас навіть не можна вважати претендентами. Ми покроково вдосконалюємося. Я ніколи не роблю висновків після гонки чи двох, позитивні вони чи негативні. Я просто зосереджений на тому, щоб ставати кращими від одного етапу до наступного».

«Спа буде зовсім іншим викликом. Погода зміниться, і нам доведеться починати з нуля, як кожні вихідні. Немає чарівного рішення, яке зробить вас швидшими на п’ять-шість десятих у перегонах. Продуктивність з'являється лише від суми багатьох невеликих покращень» - підсумував Вассер.


джерело
noteyu

Інтерв'ю формули 1
Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати коментарі.
Бельгія 17.07.26 08 22 15
Найближчі перегони
практика 1
17 липня 14:30 - 16:00
практика 2
17 липня 18:00 - 19:30
практика 3
18 липня 13:30 - 14:30
кваліфікація
18 липня 17:00
ПЕРЕГОНИ
19 липня 16:00
найближчі гран-прі
17 - 19 липня 2026
Гран-Прі Бельгії Місцезнаходження: Спа, довжина траси 7004 м, дистанція Гран-Прі 308.052 км

24 - 26 липня 2026
Гран-Прі Угорщини Місцезнаходження: Будапешт, довжина траси 4381 м, дистанція Гран-Прі 306.630 км

21 - 23 серпня 2026
Гран-Прі Голандії Місцезнаходження: Амстердам, довжина траси 4252 м, дистанція Гран-Прі 306.144 км

Календар 2026
Останні новини

Едріан Ньюї: Астон Мартін зробить "великий крок" вперед в Угорщині Сміливі оцінки прогнозують прибавку у темпі більше ніж на 2 секунди

Формула-1 збільшить кількість спринтерських гонок з сезону-2027 Спринтів стане 9 або 10

Льюїс Гамілтон: «Не зупинюся, поки знову не стану чемпіоном» Британець хоче восьмий титул

Лоїк Серра: SF-26 має велиукий потенціал для поліпшень Технічний директор Ferrari перелічив над чим працює команда

Ferrari буде першою командою, яка покатається на новій трассі в Іспанії "Скудерія" проведе знімальний день напередодні Гран-прі

Глас народу
Мохамед бен Сулайєм має намір обіймати посаду довічно
Похилий вік завжди був 60-74, імхо. Старечий від 75, так. А від 45 до 60 -- це середній вік.

28.06.2026 13:07noteyu

Мохамед бен Сулайєм має намір обіймати посаду довічно
Похилий(літній) вік від 56-60 років. Старечий вік: після 75 років.

27.06.2026 21:42Дима

Мохамед бен Сулайєм має намір обіймати посаду довічно
Ні, не суб'єктивне. Геронтократія — це форма державного або корпоративного управління, при якій влада належить особам, що значно перевищують середній працездатний вік. За класифікацією, ключовий вік політичних лідерів для цього типу правління становить:

27.06.2026 21:41Дима

Дуель Мерседес і швидкість Феррарі. Відбулася фінальна практика в Австрії
Перес доводить, що не дарма у бичках ганявся.

27.06.2026 16:00noteyu

Мохамед бен Сулайєм має намір обіймати посаду довічно
Питання суб'єктивне. Як на мій розсуд, то це вік 75+

27.06.2026 15:58noteyu

Мохамед бен Сулайєм має намір обіймати посаду довічно
Цей Сулайєм ще доволі молодий за віком для цього yes

27.06.2026 11:42noteyu

Мохамед бен Сулайєм має намір обіймати посаду довічно
Не авторитаризм, а геронтократія. 

26.06.2026 21:39Дима

Мохамед бен Сулайєм має намір обіймати посаду довічно
Авторитаризм переходить у наступ!

26.06.2026 11:44noteyu

ФІА забороняє новинку Мерседес після скарги Феррари
МММ... ФІА в таких випадках може й рубанути - мерси можуть і під дискваліфікацію потрапити, а може й спустити

25.06.2026 18:07Дима

Ріккардо Патрезе: Виправдання Расселла не мають сенсу. Якщо ти не адаптуєшся до боліду, то ти не чемпіон
І на фоні подібних заяв згадую Гамільтона, який прийшов у мерси без тестів на болід зроблений під Ніко та повністю його переграв. І скільки сезонів знадобилось Ніко, а також допомога психолога, фізіолога, дієта. І то це все спрацювало через пару вдалих для Ніко крашів. А ще це стало його останнім сезоном, працювати в такому темпі він більше не витримав.

20.06.2026 12:18Дима

Тото Вольфф: Якщо переможцями не будуть пілоти Mercedes, то хай краще Гамілтон
Або Тото хоче пограти з червоною менталкою, або забув як червоні з читерським двигуном 2 титули загубили через помилки Себа та команди, а Гамільтон давив де мів та відкатував все на макс. Якщо червоний болід дозволить боротись хоча б за перший стартовий ряд, то їм важко буде.

19.06.2026 06:02Дима

Неймовірний Гамілтон виграв гонку в Іспанії. Перша перемога у Феррарі
Так, але він попереду на чистому треку, а піт був ще не обов'язковий і по темпу відривався, бо мерси з хардом не дуже в Барсі були. Та й собою трохи зайнялись. Це просто халявний піт, щоб точно не перейматись суперниками.

15.06.2026 21:49Дима

Неймовірний Гамілтон виграв гонку в Іспанії. Перша перемога у Феррарі
Діма, врахуй той факт, що загальний темп на колі - це одне, а темп на прямій - це трохи інше. І ще, коли болід перебуває позаду, то гума зношується швидше. Тому я особисто вважаю, що шанси були би 50/50, якби не ВСК. А так, виїхав попереду і на свіжій гумі полетів...

15.06.2026 18:03noteyu

Як справи?
  • noteyu:   Спринт показав, що у прямій боротьбі у «червоних» шансів обмаль. Знову потрібно щось вигадувати зі стратегією, як у Барселоні.
    04.07.26 15:52
  • Andrey:   Я особисто почав дивитися гонку у неділю о 16:00 бо так було написано на цьому сайті. Не розумію де ви побачили 17:00
    01.07.26 19:55
  • Дима:   Іди на..., я не заповнюю ці поля. В 17:00 була квала, гонка була в 16:00. Якщо ти не здатен відкрити очі, то хто тобі винен?
    28.06.26 22:45
  • maxizh:   Було написано початок в 17:00. Не трусі. Якщо руко-жоп, то визнай і сиди тихесенько, вчись якісно працювати.
    28.06.26 22:22
  • Дима:   То злийся нафіг звідси, початок гонки в 16:00. Все правильно написано було.
    Червоних перехвалили. Що творили їх стратеги в Австрії((
    28.06.26 20:44
  • maxizh:   Знову я повівся на ваш гівно сайт! Ну скільки можна? Не пишіть час гонки якщо у вас криві руки і ви не можете виправити, щоб писало вірний початок!
    28.06.26 16:40
  • noteyu:   Вітаю! Як з'ясувалось, подвійні були не одразу.
    28.06.26 12:58
  • Andrey:   Всіх Вітаю. Хтось знає правила подвійних жовтих що зміниля?
    27.06.26 18:12
  • Дима:   Схоже вона літає лише по ближніх містах і Криму, поки не дістає.
    20.06.26 12:10
  • noteyu:   Ще б балістики до дронів додати…
    20.06.26 11:31
  • Дима:   Вітаю всіх з одним дроном на маскву. Касетний мабуть )))
    Чекаєм коли їх буде багато.
    18.06.26 18:08
  • noteyu:   Хто ж його прикриє, це ж пам'ятка! (с)
    Велкам, з поверненням!
    16.06.26 17:57
  • Silverstone95:   Цей сайт досі активний?? Я в шоці, випадково натрапив

    Стільки ностальгії, дсь у 2010 році це був основний український сайт по формулі.

    Думав сайт прикрили як мільйон років тому
    16.06.26 15:05
  • Дима:   maxizh, не міг зайти на сайт, але час гп був вказаний правильно з початку вікенду. Косяки були інколи минулого року, але пару штук і через зміни дирекції гонок.
    Вітаю всіх Червоних вболівальників та фанів Гамільтона, нарешті ця перемога, ще й впевнена, і стратеги не провалили нічого. Прикро насправді за Шарля.
    14.06.26 21:47
  • noteyu:   Трохи неочікувана, але приємна перемога «жеребців»!
    А Джорджу тепер непереливки. З одного боку напарник, з іншого суперники прогресують…
    14.06.26 18:27
  • maxizh:   Чи то я дійсно крот, не туди дивлюся…
    08.06.26 08:15
  • maxizh:   Точно, що в 16:00 початок, а у вас було написано 17:00. В минулому році так само було.
    08.06.26 08:14
  • noteyu:   Судячи з усього, чемпіонат пройде «в одні ворота».
    07.06.26 19:30
  • noteyu:   Мабуть Ви не туди глянули? У Монако початок о 16:00 за Києвом. Нічого не змінювалось.
    07.06.26 17:21
  • maxizh:   І знову у вас помилки з часом початку гонки. По вашим помилкам люди пропускають гонку. Виправте, або взагалі видаліть час, якщо не можете чітко встановити годину початку гонок. Другий рік косячите. Не серйозно.
    07.06.26 15:22
  • noteyu:   Тут трансляцій немає.
    03.05.26 19:44
  • Sweden1984:   Вітаю шановні.
    А де тут трансляція? Щось не можу знайти
    03.05.26 18:41
  • noteyu:   Тепер головна інтрига: залишиться Кімі лідером на старті чи, як завжди…
    03.05.26 14:04
  • Дима:   Смішно буде якщо титул візьме не Джордж, а Кімі.
    29.03.26 15:37
  • noteyu:   Перевантаження 50G відчув Берман під час зіткнення з бар'єром, повідомив Девід Крофт
    29.03.26 09:12
  • Дима:   Навряд — Рассел ще більше програв на старті. Червоні дуже гарно стартують.
    15.03.26 15:43
  • noteyu:   Мерси у своїй лізі. Був би Кімі досвідченіший, то взагалі не було би шансів в інших
    14.03.26 06:08
  • Дима:   Червоним варто потратити декілька мільйонів на Ханну Шмітц. Провтикати 2 вск — треба вміти. Цілком могли боротись поруч з мерсами, а так 2 половину просто докатали. Хем в гонці має більший темп, жаль його Леклер на початку відтіснив і довелось знову обганяти інших.
    08.03.26 07:26
  • Дима:   Піастрі — це…
    08.03.26 06:29
  • Дима:   Феррарі відмінно стартують, особливо Хем. Але стратеги їх — ****я.
    08.03.26 06:28
  • noteyu:   Про це Брандл Крофту сказав, але не дуже впевнено.
    07.03.26 19:03
  • Дима:   Я, схоже, не почув цього. Прикро.
    07.03.26 12:51
  • noteyu:   Льюїс жалівся на батарею з другого сегменту. Ніби вона не віддавала всю потужність.
    07.03.26 08:46
  • Дима:   Червоні знову здулись? В 3 на мідіумі рвали, а з софтом не пішло. Ще й незрозумілі проблеми в 2 у Льюіса.
    07.03.26 08:23
  • noteyu:   У маків класична вада лідера — уникати ризику за всяку ціну.
    30.11.25 19:44
  • noteyu:   maxizh, сорі, прикро звісно. Але календар додається ще навесні. І буває так, що під час сезону на офіційному сайті вносяться зміни вже в ході сезону. Не за всім вдається слідкувати.
    29.11.25 22:02
  • maxizh:   Вже другий раз пропускаю змагання бо орієнтувався на помилковий час який пише на цьому сайті. Виправляйтесь, або взагалі приберіть час початку змагань!
    29.11.25 17:02
  • noteyu:   У Катарі архітектура траси — це повна лажа!
    29.11.25 16:49
  • Дима:   В обох ферарі в першому сегменті вимкнувся двигун в одному місці? Що за ...?
    22.11.25 16:29
  • Дима:   Норріс як в Моствантеді використав воду, щоб завадити суперникам?
    08.11.25 18:40

КОМАНДНИЙ ЗАЛІК

Mercedes
Mercedes
(333.0)
 7 6
Ferrari
Ferrari
(255.0)
 2 1
McLaren
McLaren
(179.0)
 1
Red Bull
Red Bull
(128.0)
 1
Alpine
Alpine
(60.0)
Racing Bulls
Haas
Haas
(21.0)
Williams
Williams
(11.0)
Audi
Audi
(6.0)
Всі команди

Вартові сайту

noteyu
noteyu Чемпион

Активні користувачі

Дима
Дима Чемпион
noteyu
noteyu Чемпион
Kotygoroshko
Kotygoroshko Новичок
Aliaze
Aliaze Тестер симулятора
Dmytro_UKR
Dmytro_UKR Новичок
Anneta
Anneta Тест пилот
Всі користувачі