Кристиан Хорнер: У Феттеля нет недостатков

Кристиан Хорнер: У Феттеля нет недостатков

08.11.11 21:46

Этот сезон можно назвать годом Феттеля: действующий чемпион в 13-ти

Этот сезон можно назвать годом Феттеля: действующий чемпион в 13-ти гонках стартовал с поула и 11 раз поднимался на высшую ступень подиума. В интервью Die Welt руководитель Red Bull Racing Кристиан Хорнер рассказал о сильных сторонах Себастьяна Феттеля, но не нашел у него ни одного недостатка.

Вопрос: Red Bull Racing второй раз подряд выиграла чемпионский титул и Кубок конструкторов. На последние гонки сезона вы отправитесь как турист?
Кристиан Хорнер: К сожалению, нет. Мы очень напряженно работаем над машиной для следующего сезона, и за последние гонки должны собрать важную информацию о том, в какой области можем прибавить.

Вопрос: В прошлом году вы были посредником в отношениях между пилотами. Но в этом сезоне у Марка Уэббера не было ни единого шанса опередить Себастьяна Феттеля. Вы благодарны ему за то, что на этот раз австралиец сразу позаботился о том, чтобы сразу установить с напарником нормальные отношения?
Кристиан Хорнер: Ни один из гонщиков не должен чувствовать себя ущемленным - это одна из моих задач. У Марка в первых же гонках возникли более серьезные проблемы с машиной, чем у Себастьяна. В этом сезоне ему так и не удалось добиться побед, в то время как Себастьян доминировал во всех Гран При. Я расчетливый человек, поэтому мне важно иметь двух сильных гонщиков: это повышает шансы команды выиграть Кубок конструкторов.

Вопрос: В свое время руководитель Ferrari Жан Тодт относился к Михаэлю Шумахеру практически по-отцовски. А что вы можете сказать о своих отношениях с Себастьяном Феттелем?
Кристиан Хорнер: У нас тоже очень близкие отношения, мне нравится его отец и его окружение, но я принадлежу к другому поколению. В Red Bull Racing нет строгой иерархии, и мне не нужно быть жестким руководителем, чтобы высказать Себастьяну свое мнение.

Вопрос: Ощущаете ли вы себя его начальником?
Кристиан Хорнер: Вместе с инженерами и механиками мы делаем все возможное, чтобы Себастьян добивался максимальных результатов. Я несу ответственность за то, чтобы гонщикам было комфортно. Если появляется зависть, вы рискуете замкнуться в себе. Я должен принимать меры, чтобы этого не произошло. Должен ли я быть для него начальником? Возможно, но я не придаю значения названию должности.

Вопрос: Кажется, Феттель не всегда следует вашим приказам. В конце гонки в Индии он проехал быстрый круг, хотя из-за этого мог упустить победу…
Кристиан Хорнер: Он не в состоянии изменить свой подход к гонкам, и я это понимаю. Гонки в его крови. Если бы он был футболистом, он стал бы центральным нападающим – кем-то вроде Уэйна Руни, который постоянно стремится забить гол. Себастьян извинился после своего небольшого шоу – он благоразумный человек. Я не думаю, что он пилотировал на пределе возможностей. Возможно, он просто хотел пополнить свою статистику.

Вопрос: Однако Феттель утверждает, что его не очень интересуют собственные рекорды…
Кристиан Хорнер: Я в этом не уверен.

Вопрос: Какие качества Себастьяна вы цените?
Кристиан Хорнер: У него есть способность быстро воспринимать много информации. Например, в Валенсии мы поставили на машину Марка более жесткие шины, но ничего не сказали об этом Себастьяну, поскольку хотели, чтобы он лучше использовал потенциал своей резины. Внезапно он спросил по радио, какое время показывал Марк на шинах Medium. Мы все переглянулись: кто мог передать ему эту информацию? Но никто не признался. Однако Себастьян узнал об этом сам, когда машина Марка мелькнула на большом экране.

Вот еще один пример: в Китае на трассе было очень скользко, и он хотел узнать от нас, на каком отрезке вылетало большинство соперников, поскольку собирался подготовиться к неожиданностям. Если асфальт мокрый, то гонщики концентрируются на том, чтобы правильно проходить повороты, но Себастьян постоянно задавал нам вопросы. Он пилотирует и одновременно следит за всем происходящим. Он никогда не перестает думать. Это одна из его сильных сторон.

Вопрос: Есть ли у него слабые стороны?
Кристиан Хорнер: Ничего не приходит в голову. Гонщика мирового класса отличает три характеристики: скорость, интеллект и сильная личность – Феттель обладает всеми этими качествами. Он все чувствует: если гоночный инженер изменяет настройки переднего антикрыла на 1 мм, он это почувствует. Себастьян голоден до побед, как и любой 24-летний гонщик, и это мотивирует всех членов команды. Когда ему было 17 лет, он сразу же после теста в Red Bull Racing приехал из Германии на базу команды в Милтон-Кинс, поскольку хотел все осмотреть. Мне понравилось, что он проявил эту инициативу.

Вопрос: Он карьерист?
Кристиан Хорнер: Карьеристы – тяжелые люди, они вечно в напряжении, а Себастьян рассудительный и очень приятный парень. Он перфекционист и невероятно честолюбивый человек. Даже если он просто возвращается из паддока на парковку, а перед ним кто-то идет, он непременно должен опередить этого человека. Обгоны у него в крови.

Вопрос: Будет ли Феттель в следующем году выступать еще лучше ?
Кристиан Хорнер: Да, ведь он постоянно работает над собой. Себастьян обладает непоколебимой уверенностью в себе, которая укрепляется после каждой победы. По опыту прошлого сезона он знает, что может справиться с периодом неудач.

Вопрос: Боитесь ли вы, что Себастьян однажды перейдет в Ferrari?
Кристиан Хорнер: Нет. В Red Bull Racing хорошая атмосфера, у нас чрезвычайно энергичная команда. Если мы не сможем предоставить ему быструю машину, у него есть право покинуть Милтон-Кинс, но пока мы конкурентоспособны, мы не дадим ему уйти.


джерело
skorpion

Новини формули 1
Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати коментарі.
Гарик Гарик08.11.2011 23:13

У Феттеля нет недостатков, но если мы не сможем предоставить ему быструю машину, у него есть право покинуть Милтон-Кинс. Потому что если он останется, то окажется у что него дохрена недостатковrofl

Bogdan Bogdan09.11.2011 18:26

Як і особливих достоїнств…

Satter Satter09.11.2011 07:40

А главное его достоинство — один лысый дядька в нашей конюшне...hi

Ivan Ivan09.11.2011 11:02

відчувати зміну налаштування переднього антико=рила на 1мм-це дійсно талант який не купиш!!!
а за парковку смішноrofl

Бразилія 01.11.24 00 13 04
Найближчі перегони
практика 1
01 листопада 15:30 - 17:00
кваліфікація спринт
01 листопада 19:30 - 20:15
СПРИНТ
02 листопада 15:00 - 15:30
кваліфікація
02 листопада 19:00
ПЕРЕГОНИ
03 листопада 18:00
найближчі гран-прі
01 - 03 листопада 2024
Гран-Прі Бразилії Місцезнаходження: Сан-Паулу, довжина траси 4309 м, дистанція Гран-Прі 305.909 км

21 - 23 листопада 2024
Гран-Прі США Місцезнаходження: Лас Вегас, довжина траси 6201 м, дистанція Гран-Прі 310.05 км

29 листопада - 01 грудня 2024
Гран-Прі Катару Місцезнаходження: Доха, довжина траси 5380 м, дистанція Гран-Прі 306.66 км

Календар 2024
Останні новини

У Ред Булл більше не розраховують на перемогу в Кубку конструкторів Марко заявив, що "бики" не розраховують навіть наздогнати Феррарі.

Алонсо пропустить один із днів вікенду в Бразилії через хворобу Гонщик був змушений повернутися до Європи, щоби продовжити лікування.

Горнер підтвердив інтерес Ред Булл до Колапінто Аргентинський гонщик за короткий час встиг привернути до себе увагу топової команди Формули-1.

Мерседес довелося відмовитися від оновлень через нещодавні аварії Залишок сезону "срібні стріли" проведуть із тим, що у них є на даний момент.

Ферстаппен: Наступного разу у битві з Норрісом я вимкну двигун Пілот Red Bull Макс Ферстаппен відповів жартівливо.

Глас народу

Ральф Шумахер: Гамілтон ніколи не наблизиться до Міхаеля
Ральф, як завжди, п****н. 2007 рік - титул міг би бути, як би Ал. В 2008 Мак теж був не найшвидший, лтше інколи. В Мерсі пара перших титулів звісно були частково завдяки боліду(не забуваємо - створеного під Ніко), але й в Шумі декілька титулів за червоних на боліді поза конкуренцією. Останні пару титулів - не завдяки швидкості Мерса, а завдяки тому що Себ не реалізував швидкість Фур, а Леклера загнобили самі червоні.

27.10.2024 21:26Дима

Перший в історії. Фернандо Алонсо встановив рекорд Формули-1
І це Алонсо ще покидав Ф1. За Сера не здивований, він малим прийшов. А от Перес - чогось він здавався молодим )))

26.10.2024 19:37Дима

Мерседес виключив проблеми з оновленнями боліда, незважаючи на слова Гамілтона
З огляду на позицію Рассела, Сер міг боротись за подіум.

22.10.2024 19:09Дима

Норріс: Можливо, варто було повернути Максу позицію
Найчесніше було б покарати штрафом у 5 секунд обох. Тому що обидва отримали перевагу виїхавши за межі. Тоді б на подіумі опинився Піастрі.

22.10.2024 11:49noteyu

Марко: Мік Шумахер заслужив на повернення в Ф-1
схоже Марко хвилює слава "суперзірки Netflix"))

05.10.2024 22:03helmut

Марко: Мік Шумахер заслужив на повернення в Ф-1
Міг би взяти Міка до VCARB. Принаймні, хоча б протестувати.

05.10.2024 10:43noteyu

Вольфф: Горнер хоче Расселла? Він завжди каламутить лайно
ахаха, люблю формулу за це лайно)))

26.09.2024 12:45helmut

Ферстаппена покарали громадськими роботами за нецензурну лайку під час пресконференції
фіа продовжує війну з цензурою? Вона ж її і впроваджеє. Десь сенс загубився в новині.

21.09.2024 13:30Дима

Віндзор: Дивно, що у Ферстаппена такі погані результати
Ну є варіянт, що Ньюі вже не допускають до розробок, щоб виконати умови договору між командами.

18.09.2024 18:25Дима

Велика троща на Гран-прі Азербайджану: Перес і Сайнс розбили свої боліди
Гельмут мабуть розмаже його "тонким шаром по паркету" mocking

16.09.2024 10:10noteyu

Велика троща на Гран-прі Азербайджану: Перес і Сайнс розбили свої боліди
Погоджуюсь. Сайнс залишив повно місця для обгону і їхав прямо, навіть не пробував рухатись вліво, а Перес чомусь замість того, щоб номально обігнати, в'їхав у Сайнса, так ніби той повинен був притиснутись до стіни, щоб пропустити Переса.

16.09.2024 09:11nesko78

Як справи?
  • noteyu:   Так, згоден, Піастрі нестабільний за рахунок віку та відсутності досвіду. але він вже неодноразово «показував зуби». І не тільки напарнику. А Норріс без переваги у швидкості в 2+ секунди безпорадний якийсь.
    26.10.24 22:32
  • Дима:   Складно сказати, оборонні так точно слабкі. На слабших болідах він виглядав цікавіше. Цього в нього і старти переважно провальні, і обгони. І Піастрі не завжди стабільний, щоб списати на болід. Просто і їх болід схожий на примхливий мерс останніх сезонів.
    26.10.24 19:34
  • noteyu:   Ти ж не будеш сперечатись, що Норріс показує посередні оборонні та обгонні навички? ))
    25.10.24 09:58
  • Дима:   Не було, точніше це було не стабільно: одне коло швидке, далі не дуже. Чи то через Норріса, чи то через болід. Можливо інший пілот був би краще, але й Піастрі не був дуже швидким.
    23.10.24 19:57
  • noteyu:   Діма, якби там був не Норріс, а хтось з топ-пілотів, то він би впорався з обгоном. У боліда Маків темп був вищим десь на 0.5-0.6 сек.
    і на телеметрії декілька разів показували 90% рівень заряду на боліді Норріса.
    22.10.24 23:29
  • Дима:   Макларен не мав швидкості як раніше, щоб обігнати Макса на боліді схожої швидкості.
    22.10.24 19:05
  • noteyu:   Я мав на увазі не тільки старт, а також і останню третину гонки, коли Норріс виявився неспроможним чисто обігнати.
    22.10.24 11:48
  • Дима:   Так Норріс стартував не для перемоги, а щоб завадити Максу. На цьому й втратив все.
    21.10.24 18:26
  • noteyu:   Норріс швидкий, але скіли обгонуоборони взагалі не топ-рівня. З такими навичками не стають чемпіонами.
    21.10.24 00:01
  • Дима:   Яка у Макса шалена реакція: хоч болід і не має зараз швидкості червоних, але на рестарт відреагував ледь не раніше самого Леклера. І таке в нього не вперше.
    20.10.24 22:21
  • noteyu:   Саме так, Піастрі чітко оборонявся. Власне, як і Леклер проти Переса. Я ж кажу, дитяча помилка…
    15.09.24 20:49
  • Дима:   Зате Піастрі не припустився ))
    15.09.24 18:34
  • noteyu:   Добре, що Леклер усвідомлює та визнає, що не оборонявся в момент атаки Піастрі. Але погано, що він припустився такої жалюгідної помилки, просто відкрив увесь поворот та віддав лідерство!
    15.09.24 16:19
  • Дима:   Піастрі — молоток, здавалося що він не встигне перед Леклером, але вліз.
    15.09.24 14:44
  • noteyu:   Форза Феррарі! Красави, спрацювали шикарно!
    01.09.24 17:53
  • Дима:   А шо сталось? Мерседес Гамільтона старої специфікації раптом найшвидший(поки) болід в Бельгії.
    28.07.24 16:16
  • noteyu:   Так не до Оскара питання, а до командного містку. Перекинули свою відповідальність на пілота та поставили перед моральною дилемою. А самі чистенькі.
    21.07.24 21:24
  • Дима:   Та й хіба Маки не Оскара підставили?
    21.07.24 19:01
  • Дима:   Та він сам підставився на старті, нема чого на команду спирати.
    21.07.24 18:58
  • noteyu:   Діма, зате стайня маків пограла, підставивши Ландо.
    21.07.24 18:52
  • Дима:   Норіс хотів спробувати пограти в гниду, а Макс допустив дитячу помилку. А Льюісу треба була так жорстко відшити Макса ще в 21, а не давати йому очки для титулу.
    21.07.24 17:53
  • noteyu:   Стосовно Рассела, то він своїм сходом врятував багатьох ;)
    08.07.24 10:50
  • Дима:   Маки явно розраховували на дощ, судячи з їх темпу. А РБ по сухому на харді обганяє Мерси та Маки. Тому Перес дивує ще більше. Норріса врятував схід Рассела, як на мене.
    07.07.24 19:56
  • noteyu:   Норріс втратив принаймні другу сходинку через невдале рішення із «софтом» імхо.
    07.07.24 19:02
  • noteyu:   Мені здається, що Норріс вірив. що Ферстаппен більш-менш дотримуватиметься правил.
    04.07.24 11:59
  • Дима:   В тому то й справа: якщо Норріс реально розраховував залякати Макса, то він куди наївніше ніж говорив про себе.
    01.07.24 18:30
  • noteyu:   Хіба це для когось новина, що Ферстаппен — це взірець супер-его?
    30.06.24 18:01
  • Дима:   Норіс таке ж — атакував по дибільному він, а винен Макс.
    30.06.24 17:26
  • Дима:   А Піастрі виявляється гнида.
    30.06.24 16:39
  • noteyu:   Спринт — це забаганка нових власників та топ-менеджменту Формули 1.
    29.06.24 14:33
  • Дима:   Вкотре не розумію сенсу спринтів — нудно, особливо на трасах типу Австрії.
    29.06.24 13:48
  • noteyu:   У Барселоні інтрига вмерла практично одразу.
    23.06.24 18:06
  • noteyu:   Вітання Шарлю! А самі перегони — дякую подрімав.
    26.05.24 19:07
  • Дима:   Магнусен звісно кадр. На що він розраховував?

    Монако переважно нецікавий гран-прі(нові шини не допомагають Максу проти Рассела на зношених, перша 4 у своїй лізі та всі відстали від першої сімки на коло), тут явно треба штучний дощ, тощо.
    26.05.24 18:19
  • Дима:   В Халка голос забулдиги з досвідом — з таким пропитим Єс обігнав Цуноду на першому колі )))
    19.05.24 16:13
  • noteyu:   Ландо! Нарешті!!!
    06.05.24 01:17
  • Дима:   Здається Ф-1 давно пора міняти правила. Це видно на фоні довбодятла магнусена — якщо хочуть дотримання правил, то треба не штрафи, а миттєве покарання.
    04.05.24 19:35
  • noteyu:   У Японії стратеги Феррарі були на висоті!
    07.04.24 10:32
  • Дима:   З приходом Макса в РБ Ф1 стала набагато безпечніше: за кожний рух доповідають і кажуть, що небезпечна їзда. А я згадую як той же Гамільтон або вибивав, або видавлював суперників. Бувало, що не вдавалось і сам вилітав, лише в Мерсах відточив це вміння і без шкоди для себе зазвичай виходить.
    09.03.24 19:58
  • noteyu:   Хто справді налажав, так це Ніко (Галк)!
    02.03.24 19:41

КОМАНДНИЙ ЗАЛІК

McLaren
McLaren
(566.0)
 5 5
Ferrari
Ferrari
(537.0)
 5 4
Red Bull
Red Bull
(512.0)
 7 3
Mercedes
Mercedes
(366.0)
 3 4
Aston Martin
Aston Martin
(86.0)
 2
Haas
Haas
(46.0)
RB
RB
(36.0)
 1
Williams
Williams
(17.0)
Alpine
Alpine
(14.0)
 1
Всі команди

Вартові сайту

noteyu
noteyu Чемпион
lexbog
lexbog Новичок

Активні користувачі

Дима
Дима Чемпион
noteyu
noteyu Чемпион
Aliaze
Aliaze Тестер симулятора
Kotygoroshko
Kotygoroshko Новичок
Anneta
Anneta Тест пилот
Andrey
Andrey Чемпион
Dmytro_UKR
Dmytro_UKR Новичок
Всі користувачі