Баттон: Ferrari выигрывает две секунды на круге

Баттон: Ferrari выигрывает две секунды на круге

24.02.11 18:03

Хотя Фернандо Алонсо полагает, что самый быстрый болид построили в Red Bull, Дженсон Баттон из McLaren считает

Хотя Фернандо Алонсо полагает, что самый быстрый болид построили в Red Bull, Дженсон Баттон из McLaren считает, что болид Ferrari F150th имеет преимущество на длинных прямых. Поскольку тесты продолжаются в Барселоне, у команд уже складываются представления относительно друг друга.

Наблюдая за Себастьяном Феттелем, который показал в пятницу лучшее время, Алонсо сказал, что в Red Bull построили лучший болид сезона - RB7.

«Я считаю, что в настоящее время у Red Bull самый сильный болид, - сказал испанец. – Мы все понимаем, что Red Bull сделают все для того, чтобы быть впереди всех. Поэтому мы ожидаем, что они будут лидерами».

Однако у Баттона есть другое мнение.

«Вы действительно думаете, что Ferrari на шесть десятых секунды медленнее, чем Red Bull? – сказал он для BBC, когда Феттель оказался на 0.663 быстрее Алонсо. – Ferrari на длинных прямых имеет преимущество в две секунда перед всеми остальными».

Но чемпион 2009 года признает, что сказать наверняка, кто находится на вершине скорости нельзя, потому что команды используют на тестах разные типы шин, топливные загрузки и программы.

«Есть много факторов, влияющих на результат. Например, мягкие шины по сравнению с твердыми быстрее на полторы секунды, а если пилотировать на супермягких – это еще секунда, - сказал пилот McLaren. – Таким образом, очень трудно узнать истинный темп команд. Но машина Ferrari действительно выглядит конкурентоспособной, показывая постоянно стабильный результат. Машина Red Bull тоже выглядит довольно быстрой, но не столь быстрой как Ferrari».

джерело
ку_ищще

Новини формули 1
Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати коментарі.
ку_ищще ку_ищще24.02.2011 18:05

… так хочется что-бы феррари повторили в этом сезоне успех быков!!! :)

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 18:05

Эра FERRARI возвращается??

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 18:07

Но машина Ferrari действительно надежна.

sheila sheila24.02.2011 18:13

Батончик уже не первый раз рекламирует Феррари. К чему бы это?

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 18:14

Баттон хочет местами поменяться с Массой или Алонсо.))))

Игорь Игорь24.02.2011 18:24

Что-то подсказывает, что в этом году за чемпионство будут бороться Ferrari, Mercedes-Benz и Red Bull.

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 18:26

Интересно увидеть как себя поведет Mercedes

Iowa.BB-61 Iowa.BB-6124.02.2011 18:52

Наверное все таки правду я говорил про МР4-26 в день его презентации, что-«не все то золото что блестит»-эх как же мне хочется ошибаться в своих высказываниях.(

immortal_ks immortal_ks24.02.2011 19:15

Интересно вообще как все складываться будет, сейчас это все работа на публику!!!

Tr@sh Tr@sh24.02.2011 20:02

Что бы там не говорили, я вот внимательно присматривался к длинным сериям кругов на средних и твердых покрышках — самое быстрое и самое стабильное время показывал РБ7. Так что быки будут сильны в любом случае, а вот Баттон чето непонятное сказал. Но кто занет, может он окажется прав?

Rom@ Rom@24.02.2011 20:25

Батон розумаха
А що до РБ то взагалі не розумію якого дідька їх вибрали найшвидшими, вони не показали найшвидшого часу на жодних тестах, вони не надійні і не намотали стільки кіл як феррарі
А з приводу швидкості на довгих серіях, — то зновуж «мімо», так як ніяких довгих серій в них не було, вони були тільки на язиках, справжню швидкість показували червоні

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 20:30

Я считаю, что Red Bull это команда «одного дня», как в 2009 году была команда Brawn. А вот у McLaren и Ferrari будут вести вечную борьбу. Ну, к ним я б еще и Renault приписал, хотя после зделки с Lotus, это уже не та команда, которая выиграла 2 титула, да и Бриаторе там нет. Хотя Булье тоже ничего, но все равно — политика разная.

Tr@sh Tr@sh24.02.2011 20:38

Rom@, вот как раз Феттель и наматывал ОЧЕНЬ длинные серии кругов, и время снижалось не так сильно как у других и результаты были стабильнее. Из 11 дней тестов 3 дня РБ показывали найбыстрешее время. Невнимательно смотрим результаты товарисч.

Алонсо-чемпион Алонсо-чемпион24.02.2011 20:42

дай мог чтоб феррари показали всем
КУЗЬКИН МАТЬ!!!

Rom@ Rom@24.02.2011 20:50

Tr@dh- ти про що
валенсія — Кубік
херес — Барікело
барса — маса
РБ тут не було
а за лайв таймінгом слідкував і тому і мене дивувула болтовня РБ про довгі серії коли насправді це було 10-13 кіл

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 20:51

А мне кажется РБ сдает свои позиции

Rom@ Rom@24.02.2011 20:52

Tr@dh- ти про що
валенсія — Кубік
херес — Барікело
барса — маса
РБ тут не було
а за лайв таймінгом слідкував і тому і мене дивувула болтовня РБ про довгі серії коли насправді це було 10-13 кіл

Rom@ Rom@24.02.2011 21:00

Tr@dh- ти про що
валенсія — Кубік
херес — Барікело
барса — маса
РБ тут не було
а за лайв таймінгом слідкував і тому і мене дивувула болтовня РБ про довгі серії коли насправді це було 10-13 кіл

Anthony-23 Anthony-2324.02.2011 21:06

Привіт всім!
я тут новенький )
сайт ше тре доробити але буду часто тут зависати )

Anthony-23 Anthony-2324.02.2011 21:07

Феррарі повертаєтся ??? буду на це надіятись!

Tr@sh Tr@sh24.02.2011 21:09

Rom@, зайди на f1news.ru, справа таблица с лучшим временем всех дней тестов. Я же ведь тоже не выдумываю. Но скореевсего, ты имеешь ввиду лучшее время всей тестовой сессии, а я имел ввиду всех тестовых дней.

Rom@ Rom@24.02.2011 21:12

Tr@dh- ти про що
валенсія — Кубік
херес — Барікело
барса — маса
РБ тут не було
а за лайв таймінгом слідкував і тому і мене дивувула болтовня РБ про довгі серії коли насправді це було 10-13 кіл

Rom@ Rom@24.02.2011 21:12

Tr@Sh- mclarenf-1.com/index.php?page=test&ts=6&dr1=702&dr2=319ос продивився покруговку фета за 2 дня в барсі- максимальна серія 17 кругів і середній час ніякий 1,28 в той час як у алонсо на таких же 17 кругах 1,26
ти не знаєш про що говориш

Tr@sh Tr@sh24.02.2011 21:22

Ну хорошо хорошо, Феррари лучшая, фонза и все такое. Я посмотрю как они об… утся со Степашкой в этом сезоне, в сезоне в котором тактика будет на первом месте, а в Фурах с мозгами сейчас проблемы.

Rom@ Rom@24.02.2011 21:29

Tr@Sh та в тому і парадокс що скудерія швидша і все таке, а вигравати будуть знов виробники газіровки ))))
А в них дійсно кадрова проблема, якщо фури і в цому сезоні налажають то Домінікалі дадуть під зад

Rom@ Rom@24.02.2011 21:33

Tr@Sh та в тому і парадокс що скудерія швидша і все таке, а вигравати будуть знов виробники газіровки ))))
А в них дійсно кадрова проблема, якщо фури і в цому сезоні налажають то Домінікалі дадуть під зад

Tr@sh Tr@sh24.02.2011 21:33

Лучка тоже бы надо выгнать, но как по мне главная проблема Феррари это Степашка. Кстати, он в своих очечках похож на зайца из мультфильма Винни-Пух. :)))

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 21:35

Я болею за Феррари, но я считаю это дело каждого за кого болеть. Так что не надо вам спорить кто выиграет или проиграет. Время покажет. Так что кто сейчас на тестах лучший или хутший это не имеет значение.Титул выиграет тот, кто возглавит зачет пилотов в конце сезона.

Rom@ Rom@24.02.2011 21:37

Tr@Sh та в тому і парадокс що скудерія швидша і все таке, а вигравати будуть знов виробники газіровки ))))
А в них дійсно кадрова проблема, якщо фури і в цому сезоні налажають то Домінікалі дадуть під зад

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 21:39

Tr@sh, Доминикале не виноват. Ошибки делаю все. То что случилось в последней гонке просто сильнее бросается в глаза. РБ зделали ошибку в Турции, в 2007 ошибку зделали в Маках. Но в том же 2007 при Доминикале Феррари выиграли титул.

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 21:42

Феттель сделал ошибку в Венгрии, но никто это не помнит, потому что это была середина года, Веббер в Корее. Так что ошибки были есть и будут.

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 21:44

Феттель сделал ошибку в Венгрии, но никто это не помнит, потому что это была середина года, Веббер в Корее. Так что ошибки были есть и будут.

Tr@sh Tr@sh24.02.2011 21:47

Та ну не надо пытаться оправдать Степашку, а как же «Fernando is faster then you...», или квала в Спа, я ее долго еще помнить буду, так обосраться надо еще уметь. Ну а апофеозом был ГП в Абу-Даби.
Кстати в прошлом сезоне Степашка тоже косячил неподецки.

LIEVSE LIEVSE24.02.2011 21:50

Я с тобой согласен ошибок было много. Но ситуация в Германии, я думаю, была больше перестраховкой. Жан Тод сказал, что жалеет о ситуации в Австрии в 2002, но иногда лутше перестраховаться чем потом потерять всё из за 1 или 2 очков.

Rom@ Rom@24.02.2011 21:53

Tr@Sh та в тому і парадокс що скудерія швидша і все таке, а вигравати будуть знов виробники газіровки ))))
А в них дійсно кадрова проблема, якщо фури і в цому сезоні налажають то Домінікалі дадуть під зад

Rom@ Rom@24.02.2011 22:10

Tr@Sh та в тому і парадокс що скудерія швидша і все таке, а вигравати будуть знов виробники газіровки ))))
А в них дійсно кадрова проблема, якщо фури і в цому сезоні налажають то Домінікалі дадуть під зад

Maxwood Maxwood24.02.2011 23:48

Еееееееееее :)))))

Боинг777 Боинг77725.02.2011 00:48

ну ето только тесты…

AWN AWN25.02.2011 05:54

Парни ну Вы и завелись! Прав Боинг777 — ведь это тесты! И никто до конца не покажет полные способности своих изделий. Сейчас видим только то, что видим Судить будем после квалы в Мельбурне и то это ни о чем не скажет!

Федор Федор25.02.2011 10:53

Все раскроются только в Австралии! Сейчас все выжидают!

LIEVSE LIEVSE25.02.2011 12:32

Извините, я ошибся: 12 ноября 2007 года было объявлено, что Доменикали займёт пост главного спортивного директора Скудерии Феррари. На этом посту он сменил Жана Тодта.


Сингапур 20.09.24 00 10 17
Найближчі перегони
практика 1
20 вересня 12:30 - 14:00
практика 2
20 вересня 16:00 - 17:30
практика 3
21 вересня 12:30 - 13:30
кваліфікація
21 вересня 16:00
ПЕРЕГОНИ
22 вересня 15:00
найближчі гран-прі
18 - 20 жовтня 2024
Гран-Прі США Місцезнаходження: Остін, довжина траси 5516 м, дистанція Гран-Прі 303.380 км

25 - 27 жовтня 2024
Гран-Прі Мексики Місцезнаходження: Мехико, довжина траси 4304 м, дистанція Гран-Прі 305,354 км

01 - 03 листопада 2024
Гран-Прі Бразилії Місцезнаходження: Сан-Паулу, довжина траси 4309 м, дистанція Гран-Прі 305.909 км

Календар 2024
Останні новини

Старт Гран-прі Сінгапуру: боротьба Леклера і Норріса, проблеми Ферстаппена Команди відкрили етап двома практиками

Леклер переміг Норріса на першій практиці в Сингапурі Пілот "Феррарі" Шарль Леклер був найкращим на першому тренуванні на автодромі "Маріна-Бей".

"Може так, а може й ні": Ферстаппен прокоментував свій контракт із Ред Булл Нідерландець знову уникнув прямої відповіді на питання про своє майбутнє

McLaren додав білого у свою ліврею на Сингапур Команда Формули-1 McLaren оновила власну ліврею для Гран Прі Сингапуру.

RB створив ліврею під джинси на Гран Прі Сингапуру Команда Формули-1 RB презентувала нову ліврею у джинсовому стилі.

Глас народу
Віндзор: Дивно, що у Ферстаппена такі погані результати
Ну є варіянт, що Ньюі вже не допускають до розробок, щоб виконати умови договору між командами.

18.09.2024 18:25Дима

Велика троща на Гран-прі Азербайджану: Перес і Сайнс розбили свої боліди
Гельмут мабуть розмаже його "тонким шаром по паркету" mocking

16.09.2024 10:10noteyu

Велика троща на Гран-прі Азербайджану: Перес і Сайнс розбили свої боліди
Погоджуюсь. Сайнс залишив повно місця для обгону і їхав прямо, навіть не пробував рухатись вліво, а Перес чомусь замість того, щоб номально обігнати, в'їхав у Сайнса, так ніби той повинен був притиснутись до стіни, щоб пропустити Переса.

16.09.2024 09:11nesko78

Велика троща на Гран-прі Азербайджану: Перес і Сайнс розбили свої боліди
Виглядало саме так, особливо з камери Сайнса, де його просто знесло вліво.

16.09.2024 06:23Дима

Велика троща на Гран-прі Азербайджану: Перес і Сайнс розбили свої боліди
Перес -- лузер. Заїхав своїм правим переднім колесом у проміжок між заднім та переднім колесами Феррарі Сайнса.

15.09.2024 20:48noteyu

Штайнер: Норріс - хороша людина, але так чемпіонати не виграють
Тобто, Гюнтер дотично штовхає Ландо у бік перетворення на поганця rolleyes

11.09.2024 11:57noteyu

Хаас не зміг забрати боліди та обладнання з Нідерландів через проблеми з московитською компанією
Цей "уралкал" теж під санкціями? Я просто, якщо чесно, не слідкую за ними.

28.08.2024 11:48noteyu

Хаас не зміг забрати боліди та обладнання з Нідерландів через проблеми з московитською компанією
У вестернів судова система захищає приватну власність незалежно від політичної коньюнктури. Це для них "святий грааль".

27.08.2024 11:56noteyu

Норріс "проспав" старт, але відігрався і виграв Гран-прі Нідерландів
як же втомили його "проспані" старти. Так чемпіонат не виграєш

25.08.2024 19:05helmut

Як справи?
  • noteyu:   Саме так, Піастрі чітко оборонявся. Власне, як і Леклер проти Переса. Я ж кажу, дитяча помилка…
    15.09.24 20:49
  • Дима:   Зате Піастрі не припустився ))
    15.09.24 18:34
  • noteyu:   Добре, що Леклер усвідомлює та визнає, що не оборонявся в момент атаки Піастрі. Але погано, що він припустився такої жалюгідної помилки, просто відкрив увесь поворот та віддав лідерство!
    15.09.24 16:19
  • Дима:   Піастрі — молоток, здавалося що він не встигне перед Леклером, але вліз.
    15.09.24 14:44
  • noteyu:   Форза Феррарі! Красави, спрацювали шикарно!
    01.09.24 17:53
  • Дима:   А шо сталось? Мерседес Гамільтона старої специфікації раптом найшвидший(поки) болід в Бельгії.
    28.07.24 16:16
  • noteyu:   Так не до Оскара питання, а до командного містку. Перекинули свою відповідальність на пілота та поставили перед моральною дилемою. А самі чистенькі.
    21.07.24 21:24
  • Дима:   Та й хіба Маки не Оскара підставили?
    21.07.24 19:01
  • Дима:   Та він сам підставився на старті, нема чого на команду спирати.
    21.07.24 18:58
  • noteyu:   Діма, зате стайня маків пограла, підставивши Ландо.
    21.07.24 18:52
  • Дима:   Норіс хотів спробувати пограти в гниду, а Макс допустив дитячу помилку. А Льюісу треба була так жорстко відшити Макса ще в 21, а не давати йому очки для титулу.
    21.07.24 17:53
  • noteyu:   Стосовно Рассела, то він своїм сходом врятував багатьох ;)
    08.07.24 10:50
  • Дима:   Маки явно розраховували на дощ, судячи з їх темпу. А РБ по сухому на харді обганяє Мерси та Маки. Тому Перес дивує ще більше. Норріса врятував схід Рассела, як на мене.
    07.07.24 19:56
  • noteyu:   Норріс втратив принаймні другу сходинку через невдале рішення із «софтом» імхо.
    07.07.24 19:02
  • noteyu:   Мені здається, що Норріс вірив. що Ферстаппен більш-менш дотримуватиметься правил.
    04.07.24 11:59
  • Дима:   В тому то й справа: якщо Норріс реально розраховував залякати Макса, то він куди наївніше ніж говорив про себе.
    01.07.24 18:30
  • noteyu:   Хіба це для когось новина, що Ферстаппен — це взірець супер-его?
    30.06.24 18:01
  • Дима:   Норіс таке ж — атакував по дибільному він, а винен Макс.
    30.06.24 17:26
  • Дима:   А Піастрі виявляється гнида.
    30.06.24 16:39
  • noteyu:   Спринт — це забаганка нових власників та топ-менеджменту Формули 1.
    29.06.24 14:33
  • Дима:   Вкотре не розумію сенсу спринтів — нудно, особливо на трасах типу Австрії.
    29.06.24 13:48
  • noteyu:   У Барселоні інтрига вмерла практично одразу.
    23.06.24 18:06
  • noteyu:   Вітання Шарлю! А самі перегони — дякую подрімав.
    26.05.24 19:07
  • Дима:   Магнусен звісно кадр. На що він розраховував?

    Монако переважно нецікавий гран-прі(нові шини не допомагають Максу проти Рассела на зношених, перша 4 у своїй лізі та всі відстали від першої сімки на коло), тут явно треба штучний дощ, тощо.
    26.05.24 18:19
  • Дима:   В Халка голос забулдиги з досвідом — з таким пропитим Єс обігнав Цуноду на першому колі )))
    19.05.24 16:13
  • noteyu:   Ландо! Нарешті!!!
    06.05.24 01:17
  • Дима:   Здається Ф-1 давно пора міняти правила. Це видно на фоні довбодятла магнусена — якщо хочуть дотримання правил, то треба не штрафи, а миттєве покарання.
    04.05.24 19:35
  • noteyu:   У Японії стратеги Феррарі були на висоті!
    07.04.24 10:32
  • Дима:   З приходом Макса в РБ Ф1 стала набагато безпечніше: за кожний рух доповідають і кажуть, що небезпечна їзда. А я згадую як той же Гамільтон або вибивав, або видавлював суперників. Бувало, що не вдавалось і сам вилітав, лише в Мерсах відточив це вміння і без шкоди для себе зазвичай виходить.
    09.03.24 19:58
  • noteyu:   Хто справді налажав, так це Ніко (Галк)!
    02.03.24 19:41
  • Дима:   Сер провалив квалу, а Шарль чудить і лажає в гонці.
    02.03.24 17:26
  • noteyu:   Приєднуюсь до привітань!
    01.03.24 19:59
  • Дима:   Вітаю. Всіх з початком сезону.
    01.03.24 17:57
  • noteyu:   Бабло перемогло Andretti
    01.02.24 11:47
  • noteyu:   Сьогодні чорна річниця для шанувальників Формули 1 — десять років з трагічного відпочинку Міхаеля.
    29.12.23 12:16
  • noteyu:   Затишного Різдва та Нового року!
    24.12.23 13:48
  • noteyu:   Стартегія Феррарі стосовно Сайнса — це був повний фатал. Тупо пасивно чекали СК, а могли взути софт кіл за 7-10 і спробувати в'їхати у топ-10.
    26.11.23 20:37
  • noteyu:   Вегас рулить!
    19.11.23 10:03
  • Дима:   Макс, коли треба Пересу допомогти: НІІІІІІІІІІІІІІ!
    Макс, коли треба від штрафу врятуватись: будемо працювати разом, можемо справитись з цим.
    РБ через секунду Пересу: залишайся з ним, працюйте разом.
    Яке воно нице.
    19.11.23 09:15
  • Дима:   Леклерк.
    19.11.23 08:50

КОМАНДНИЙ ЗАЛІК

McLaren
McLaren
(476.0)
 4 5
Red Bull
Red Bull
(456.0)
 7 3
Ferrari
Ferrari
(425.0)
 3 3
Mercedes
Mercedes
(309.0)
 3 4
Aston Martin
Aston Martin
(82.0)
 2
RB
RB
(34.0)
Haas
Haas
(29.0)
Williams
Williams
(16.0)
Alpine
Alpine
(13.0)
Всі команди

Вартові сайту

noteyu
noteyu Чемпион
lexbog
lexbog Новичок

Активні користувачі

Дима
Дима Чемпион
noteyu
noteyu Чемпион
Aliaze
Aliaze Тестер симулятора
Kotygoroshko
Kotygoroshko Новичок
Anneta
Anneta Тест пилот
Andrey
Andrey Чемпион
Dmytro_UKR
Dmytro_UKR Новичок
Всі користувачі