Не все гениальное просто! Или Феттель, «кнопка» и другие.

Не все гениальное просто! Или Феттель, «кнопка» и другие.

25.07.11 13:24

До сих пор не дает покоя вопрос (да думаю не только мне),

До сих пор не дает покоя вопрос (да думаю не только мне), почему же на протяжении первой половины чемпионата после всех (за малым исключением) гонок я видел на телеэкране указательный палец Феттеля. Этот «перст судьбы» намозолил не одну пару глаз, букмекеры наверно волосы на груди рвали, предсказать итог квалификации и гонки (причем с точностью до 100%) могла даже баба Клава торгующая семечками на Оболони. В чем же причина такого неоспоримого лидирования? На этот счет хочу высказать некоторые мысли согласиться с ними или оспорить решать Вам.

Дело совершенно не в «гнущихся» крыльях, носах, хвостах и лапах болидов как думали после первых поулов «ребенка Шумми» (по моему так переводиться с немецкого беби Шумми), при современном качестве видео и фото аппаратуры это было бы слишком очевидно. Когда то Флавио Бриаторе сказал после каждой гонки фотокорреспонденты приносят мне пачки фотографий болидов соперников и я смотрю что покупать, а что нет. Думаю в других командах та же история. А имея на руках такие материалы несложно скопировать эти новинки.
Камнем преткновения стал двойной диффузор и режим работы двигателя (картография). Но как показала Валенсия, затем Сильверстоун все так да не так.

Я думаю все дело в том что в диффузор Ред Булл подается не выхлопные газы а фактически «реактивная струя» причем регулируемая, а выглядит это примерно так:
Благодаря системе управления (назовем ее «кнопка на руле») пилот создает недожог топлива в камере сгорания. Догорание топлива происходит уже в выхлопной системе создавая дополнительную прижимную силу, причем повторюсь процесс регулируемый.
Теперь о фактах натолкнувших меня на эту мысль:
  1. Отказ РБ от системы КЕРС в первой половине сезона (служит для увеличения запаса топлива т.к. при недожоге естественно расход выше, а лишние 40 кг топлива вместо аккумуляторов оччччень нужны).
  2. У РБ ни разу не было недостатка в топливе (у Феттеля) тогда как другие топ команды с этим сталкивались, Хемильтон получал указание экономить топливо, Алонсо в германии пришлось доезжать «автостопом». Следовательно машина заправлена с избытком – зачем?
  3. Поулы Феттель нарезал в конце квалификации буквально за пару кругов (у команды была 100% уверенность что машина может перекрыть любое время показанное на трассе за счет «кнопки на руле»).
  4. Главная битва разыгралась не в Валенсии (там РБ неожиданно не упал ниже «Маруси Верджин»), а в Сильверстоуне когда решили запретить использование выхлопа, РБ заявили что их моторы будут гореть (полный бред) как все потом убедились не сгорели. Упали только Рено использующие другой принцип выхлопа.
  5. Приказ Уэбберу «не обгонять» в Сильверстоуне (команда побоялась, что наработанных очков после «запрета на диффузоры» не хватит для чемпионства).
  6. Странное поведение Феррари в торгах за регламент категорическое «нет» и буквально через день «да» (я думаю вариант Валенсия был принят при условии убрать «кнопку на руле»).

Ну а что дальше, а дальше мы увидели в Германии действительную машину Ред Булл (кстати с КЕРСОМ и без «кнопки») и действительный «талант» Феттеля. Да «гений Ньюи» построил хорошую машину, гениальной ее сделала «кнопка». Helgcos

джерело
Helgcos

Блоги F1-UA формули 1
Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати коментарі.
Ямаха Ямаха25.07.2011 15:06

Молодец, хорошая статья. А «перст судьбы» действительно задолбал так, что я даже встречала фанатов Хэма, которые радовались победе Алонсо в Сильверстоуне. А были и фаны Феррари, которые радовались победам в Китае и Канаде)))
Полный абсурд))

LIEVSE LIEVSE25.07.2011 19:37

Может так и есть.

AWN AWN25.07.2011 20:19

А в этом что-то есть! Интерестные наблюдения, имеют полное право на существование. А я таки с этим и согласен!

ку_ищще ку_ищще26.07.2011 01:09

кстати, вы заметили, что больше крылья РБ не гнутся?
думаю ФИА сделала конфиденциальное замечание и РБ прекратили — другого объяснения я не вижу

F1-re_spase F1-re_spase26.07.2011 02:08

Керс є полюбому,і акамулятори зараз по крайній мірі сидять фактично як і в решті команд,ібо керс на старті і ані телеметрії глаголять пр оте ж саме.
А от пр окнопку на рулі? хто зна, Це нада бачить шоб сказать хоть на якийсь процент.Думмаю в команд є точно ото роуля рбр

Shedowwalker Shedowwalker26.07.2011 11:38

Gracias за статтю. Цікаво. Можливо так і є знають тількив РБ.

cezar cezar26.07.2011 12:59

Тогда почти любая победа всех гонщиков Ф1 незаслуженна так как всегда присутствует какое-то «но»- то резина свежее, то болид лучше, то стратегия, то соперники слабые… И кстати тогда длительное время его преследовал Льюис если не ошибаюсь но Макларен тупанули с стратегией и лишний раз зазвали его на пит.

cezar cezar26.07.2011 13:06

Хороший материал +, возможно и есть какой-то буст у РБ, но не кнопочка а к примеру режимом работы со смещением времени зажигания топливной смеси. Залог побед Ред Булл в первую очередь это великолепное шасси в целом. Ограничение потока выхлопных газов в Великобритании показало базовые качества шасси основных соперников- так Феррари как и на зимних тестах смотриться даже посильнее РБ, а Макларен явно испытывает проблемы как и Мерседес (но им и до запрета не сладко жилось).

Гарик Гарик26.07.2011 13:13

Всегда присутствует элемент случайности. Просто эту единственную победу всегда приводят как доказательство гениальности Феттеля — одна победа еще ни о чем не говорит!

Anneta Anneta25.07.2011 13:40

Очень интересные мысли… где то очень даже согласна.

Гарик Гарик25.07.2011 13:55

Не знаю, что там в ихнем болиде, но наверняка есть что-то, что не соответствует регламенту. Иначе откуда такое преимущество в квалификации и куда оно вдруг девается по ходу гонки?
А насчет Ньюи… Не такой уже он идеальный. У него тоже бывали провалы — Вильямс начала 94г. его рук дело. А опыт в организации афер у него немалый (все та же мутная история с сокрытием фактов после аварии Сенны).

ку_ищще ку_ищще26.07.2011 16:41

а почему ни фото ни видео новых нет?

Канада 13.06.25 00 21 09
Найближчі перегони
практика 1
13 червня 20:30 - 22:00
практика 2
14 червня 00:00 - 01:30
практика 3
14 червня 19:30 - 20:30
кваліфікація
14 червня 23:00
ПЕРЕГОНИ
15 червня 21:00
найближчі гран-прі
27 - 29 червня 2025
Гран-Прі Австрії Місцезнаходження: Шпільберг, довжина траси 4326 м, дистанція Гран-Прі 307.146 км

04 - 06 липня 2025
Гран-Прі Великобританії Місцезнаходження: Сільверстоун, довжина траси 5891 м, дистанція Гран-Прі 306.227 км

25 - 27 липня 2025
Гран-Прі Бельгії Місцезнаходження: Спа, довжина траси 7004 м, дистанція Гран-Прі 308.052 км

Календар 2025
Останні новини

Гран-прі Канади: Піастрі зачепив стіну чемпіонів, швидкість Норріса Відбулася остання практика перед кваліфікацією

«Найгірший день у сезоні». Макларен назвав головного конкурента у Канаді Мерседес готовий змагатися з фаворитом

Флавіо Бріаторе: Не знаю, чи Колапінто залишиться до кінця сезону Керівник Alpine оцінив перспективи Франко Колапінто

Макс Ферстаппен: У Канаді важливо підібрати правильні налаштування Пілот Red Bull розповів про очікування від етапу в Канаді

Старт Гран-прі Канади: швидкість Ред Булла і Мерседеса, аварія Феррарі Відбулися дві практики Гран-прі Канади

Глас народу
Топ-команда Формули-1 може змінити керівника
скільки титулів команда виграла з ним на чолі

07.06.2025 00:25helmut

Топ-команда Формули-1 може змінити керівника
о, знайшли цапа відбувайла 

07.06.2025 00:24helmut

Макларен оформив перший дубль у цьому столітті на Гран-прі Іспанії, оштрафований Ферстаппен опинився поза подіумом
Якби Алонсо не поїхав би на останній піт-стоп то за якісь три кола Бортолето його пройшов би.Просто шалена гонка від Заубер.Халк просто топ

01.06.2025 23:12Deco20u11

Пілот Мерседеса: «Не знаю, що в голові у Ферстаппена»
Дивний трюк від Макса.В нього Лоусон вселився чи що?

01.06.2025 23:06Deco20u11

Мік Шумахер може замінити Колапінто в Alpine
Нетерплячка в них. поп-стайл.

31.05.2025 12:09noteyu

Мік Шумахер може замінити Колапінто в Alpine
Це вже на жарт схоже.Лоусону 2 гонки дали,Дуену  і Колапінто вже міняють????

29.05.2025 23:58Deco20u11

Александер Албон: Знаю, що ми влаштували погане шоу і розлютили кількох пілотів позаду
Зате тут була продемонстрована чудова командна робота

26.05.2025 12:44Deco20u11

Нове правило не допомогло: Норріс виграв типовий Гран-прі Монако
Бортолето потрібно ставити пам'ятник 

26.05.2025 00:36Deco20u11

Олівер Берман: Не знаю, чому моє коло у кваліфікації не зарахували
"проклацали клювами" стюарди у суддівській кімнаті, хоча в них є всі дані хто де перебуває просто на момент натискання кнопки...

18.05.2025 10:54noteyu

Експілот Ред Булл прибув у Маямі для підписання контракту з Каділлак
А Лоусона вже зараз на Рейсінг буллз їде майже на рівні Цуноди

16.05.2025 16:17Deco20u11

Чемпіон Ред Булл допомагає головним суперникам команди у боротьбі за титул
тобто "незважаючи на відсутність перемог у 2025 році"? А гран прі Австралії?

12.05.2025 13:23helmut

Експілот Ред Булл прибув у Маямі для підписання контракту з Каділлак
Може навіть потайки вони жалкують щодо Переса rolleyes Нічого особливо не змінилось після його відставки. Перес навіть трохи більше очок набирав ніж Цунода (поки).

11.05.2025 15:40noteyu

Як справи?
  • noteyu:   Провайдер сьогодні затіяв переїзд у новий дата-центр, тому є певні тимчасові негаразди з нейм-серверами. Соррі за незручності.
    14.06.25 14:51
  • noteyu:   Піастрі летить до свого першого титулу. А Леклеру конкретно підфартило з автомобілем безпеки та хардом у Ферстаппена.
    01.06.25 17:43
  • Дима:   А ні, стоп, в Леклера здається шин не було на останній піт ))
    19.05.25 05:54
  • noteyu:   Так, жеребці не облажались сьогодні. Зате, як облажались Астон Мартін!
    18.05.25 17:48
  • Дима:   Вперше за довгий час червоні не налажали зі стратегією, хоча для цього особливо й можливостей не було.
    18.05.25 17:40
  • Дима:   Шок. Особливо після чітерського двигуна, жодної фішки з якого, схоже, не почерпнули та після швидкого попереднього сезону. Регламент не змінився, але червоні вкотре просрали щось.
    17.05.25 22:10
  • noteyu:   Ще парочка таких вікендів і Вассьор може стати безробітним.
    17.05.25 18:21
  • noteyu:   Все може бути )
    07.05.25 11:58
  • Дима:   Мова не про це, судячи з усього вони навіть боялись звернутись до Шарля з цим.
    06.05.25 18:08
  • noteyu:   Або там була суцільна лайка :):):)
    06.05.25 11:43
  • Дима:   Судячи з того, що пускала в ефір фіа, то команда декілька кіл ніяких вказівок не давала Шарлю.
    05.05.25 18:16
  • noteyu:   Шарль — ще той «фрукт»
    05.05.25 12:15
  • Дима:   Норріс це п… ц, мало того, що провалив старт, так ще й ніяк не міг Макса пройти.
    І яке ж Феррарі дно: вгробили Хему м'які шини — Леклеру сказали пропустити тоді, коли він і так його вже обганяв. Хоча в ситуації навпаки — проблем не виникало.
    05.05.25 06:55
  • noteyu:   Леклер на колі виїзду з боксів перед спринтом на ГП Майамі — це жах!
    03.05.25 19:23
  • noteyu:   Леклер на мідіумі — це було щось! Красава!
    20.04.25 21:49
  • Дима:   Я дуже здивуюсь якщо Норріс колись виграє титул — 2 рази підряд обганяти в останньому повороті та давати Гамільтону відіграти позицію на стартовій прямій, і змінити тактику лише після втручання інженера.
    20.04.25 20:32
  • noteyu:   Це як ставити діагноз телефоном.
    Щось пішло не так )))
    Але, врешті, все ж вийшло!
    19.04.25 23:17
  • Дима:   Якщо подивитись Ф1 декілька років тому було секундадві, в драг-рейсі(ага, заїзд на 5 — 6 км) це хоча б якось можна було помітити оком, то зараз ні. Якісь хаас чи вільямс вважаються аутсайдерами, але це, мляха, не так.
    Я поки знайшов ту пошту в тисячах повідомлень, то лист прийшов. Але не розумію, чому мій пароль не пройшов(Бо в мене один на безліч сайтів, крім банків).
    19.04.25 22:04
  • noteyu:   З поверненням Діма! =))
    З імейлами останнім часом така паранойя — цензурних слів не вистачає (прям, як у тебе стосовно тисячних :D:D:D)
    Наступного разу пиши мені на імейл, якщо не отримаєш лист з відновленням.
    19.04.25 21:58
  • Дима:   Якщо написати культурно, то я шокований, але в голові інші фрази.
    Просто коли кажуть 315 тисячних перевага, то число звучить значне. І вже 13 років використовую в професійній діяльності ті ж самі числа після коми, але відносно мм. Чи може це тому що Ф1 дивлюсь з 7 років і все це дуже звично?
    19.04.25 21:24
  • Дима:   Я не знаю. можливо це алкоголь(всього лиш вермут 14%), але до мене тільки шо дійшло — ми дивимся на мінімум 15 однакових болідів(Q2 всі були в 1,1 с), а в Q1 1 та 2 місця на 6,1 км розділяє сота доля секунди. Якби ці 15 їхали паралельно, то без фотофінішу переможця не виявиш. І мені знову гугл пароль не хтів слати, лише через пару місяців.
    19.04.25 21:20
  • noteyu:   Норріс не може без Ферстаппена поряд.
    12.04.25 20:51
  • noteyu:   Макс перевершив можливості боліду. Таку майстерність демонстрували на моїй пам'яті лише Сенна та Міхаель Шумахер.
    05.04.25 10:46
  • noteyu:   На першому та другому ряду завтра може бути спекотно на старті спринту.
    21.03.25 11:58
  • noteyu:   Угу, Маки у «вищій лізі» поки що.
    19.03.25 11:48
  • Andrey:   Поки що McLaren на висоті. Але гадаю у цьому сезоні буде багато інтриги!!!
    18.03.25 20:38
  • noteyu:   На цьому тижні перший ГП! Інтрига зростає ))
    10.03.25 11:34
  • noteyu:   Навзаєм Andrey! Сезон повинен бути цікавим ))
    28.02.25 13:22
  • Andrey:   Вітаю Всіх зі Стартом нового сезону і першим днем тесту
    28.02.25 11:50
  • noteyu:   Вітання вболівальникам Формули 1 з Новим Роком та прийдешнім сезоном!
    31.12.24 12:04
  • noteyu:   Спіткала сувора невдача. Сервер впав разом з актуальним бекапом. Відновлення забере якийсь час.
    15.12.24 18:53
  • noteyu:   Форза Феррарі! Красави, спрацювали шикарно!
    01.09.24 17:53
  • Дима:   А шо сталось? Мерседес Гамільтона старої специфікації раптом найшвидший(поки) болід в Бельгії.
    28.07.24 16:16
  • noteyu:   Так не до Оскара питання, а до командного містку. Перекинули свою відповідальність на пілота та поставили перед моральною дилемою. А самі чистенькі.
    21.07.24 21:24
  • Дима:   Та й хіба Маки не Оскара підставили?
    21.07.24 19:01
  • Дима:   Та він сам підставився на старті, нема чого на команду спирати.
    21.07.24 18:58
  • noteyu:   Діма, зате стайня маків пограла, підставивши Ландо.
    21.07.24 18:52
  • Дима:   Норіс хотів спробувати пограти в гниду, а Макс допустив дитячу помилку. А Льюісу треба була так жорстко відшити Макса ще в 21, а не давати йому очки для титулу.
    21.07.24 17:53
  • noteyu:   Стосовно Рассела, то він своїм сходом врятував багатьох ;)
    08.07.24 10:50
  • Дима:   Маки явно розраховували на дощ, судячи з їх темпу. А РБ по сухому на харді обганяє Мерси та Маки. Тому Перес дивує ще більше. Норріса врятував схід Рассела, як на мене.
    07.07.24 19:56

КОМАНДНИЙ ЗАЛІК

McLaren
McLaren
(362.0)
 7 6
Ferrari
Ferrari
(165.0)
Mercedes
Mercedes
(159.0)
 2
Red Bull
Red Bull
(144.0)
 2 1
Williams
Williams
(54.0)
RB
RB
(28.0)
Haas
Haas
(26.0)
Kick Sauber
Aston Martin
Alpine
Alpine
(11.0)
Всі команди

Вартові сайту

noteyu
noteyu Чемпион
lexbog
lexbog Новичок

Активні користувачі

Дима
Дима Чемпион
noteyu
noteyu Чемпион
Kotygoroshko
Kotygoroshko Новичок
Aliaze
Aliaze Тестер симулятора
Dmytro_UKR
Dmytro_UKR Новичок
Vj54
Vj54 Допущенный на Пит-лейн
Anneta
Anneta Тест пилот
Всі користувачі