Хэмилтон считает, что в авариях были виноваты Масса и Мальдонадо

Хэмилтон считает, что в авариях были виноваты Масса и Мальдонадо

29.05.11 18:40

Гонщик "Макларена" Льюис Хэмилтон заявил, что не считает себя виновным в столкновениях

Гонщик "Макларена" Льюис Хэмилтон заявил, что не считает себя виновным в столкновениях с Фелипе Массой и Пастором Мальдонадо по ходу Гран-при Монако. По мнению Льюиса, в обоих случаях ошибки допустили его соперники.

"По итогам шесть гонок меня вызывали к стюардам пять раз. Это какая-то шутка! Вы знаете, что обгонять тут нельзя. Возможность предоставляется очень-очень редко. Я был намного быстрее Массы, занял внутренний радиус, и парень просто повернул очень рано, повернул в меня. Я постарался заехать на бордюр, чтобы избежать столкновения, и мы соприкоснулись. И, конечно, я как всегда получил штраф! Он сдерживал меня в квалификации, а штраф получил я. Он повернул в меня, а штраф получил я.

В борьбе с Мальдонадо я занял внутренний радиус, и вы могли видеть на записи, что он слишком рано повернул, чтобы не дать мне обогнать себя, он врезался в меня. Это просто нелепо. Эти пилоты ведут себя просто нелепо, это глупо!

Почему я получаю так много штрафов? Может быть, потому что я чёрный? (смеётся). Если серьёзно, то не знаю.

Понимаете, люди хотят видеть борьбу, и вы пытаетесь обгонять, пытаетесь создать шоу. Если я чувствую, что зашёл слишком далеко и ударил кого-то, то я поднимаю руку и признаю ошибку: "О'кей, это я спровоцировал аварию, это было глупо с моей стороны. Но на сей раз было не так", — цитирует Хэмилтона F1Fanatic со ссылкой на BBC.


джерело
skorpion

Новини формули 1
Тільки зареєстровані користувачі можуть додавати коментарі.
Bogdan Bogdan29.05.2011 18:43

Ну на рахунок Мальдонадо я не згоден, винен Хем.

Tr@sh Tr@sh29.05.2011 18:47

Визуально было похоже что Люсик действительно слишком сильно пресонул Пастора, а вот как оно с точки зрения гонщиков, это еще вопрос. Ждем мнение Мальдонадо.

skorpion skorpion29.05.2011 18:44

Кажется у Хема начинают здавать нервы, и он объявляет всем пилотам и стюардам войну.
Вообщето он что, доказывает что чукча не дурак)))))

Гарик Гарик29.05.2011 18:47

Теперь Ф-1 обвинят в расизме и закроют!))

Гарик Гарик29.05.2011 18:46

Все пилоты ведут себя просто нелепо и глупо! Именно поэтому Хэм участвует во всех авариях)))

LIEVSE LIEVSE29.05.2011 18:47

А один он прав.

LIEVSE LIEVSE29.05.2011 18:46

Он дибил, или прикидываеться. Все значит неправы, все виноваты, а у негра ореол над головой. Может еще побежиш к попочке плакаться: «Папочка, помоги, меня обидели, спаси меня». Блин я и раньше его не любил, но относился к нему более-мение лояльно, но сегодня — это выходит за все рамки.

Tr@sh Tr@sh29.05.2011 18:49

Ой тебя понесло! Не трожь Люсика! :)

Дима Дима29.05.2011 18:49

Чо вы на него накинулись? Даже если он не прав, каждый в такой ситуации выгораживает себя. Все мы так делаем и никто не хочет признавать ошибки.

Satter Satter29.05.2011 19:25

Ну, ты малеха поакуратнее… Нечего тут устраивать вопли недорезанных магикан… )
Если бы не Хем, то эту гонку вообще можно было бы уснуть!

MAMOHT MAMOHT29.05.2011 19:26

А вы явно не склонны прикидываться

Боинг777 Боинг77729.05.2011 18:48

люди! да он в последних своих коментах ЗАЗВЕЗДЕЛСЯ!!! блин такого хорошого гонщика теряем(

Tr@sh Tr@sh29.05.2011 18:52

Так и есть. Кабы не Хем, Кобаяши, Перес, так же в этом сезоне очень хорошо выглядят Алонсо и Баттон, так и смотреть не на кого. Росберг — клон Феттеля, он как рафинированое масло, вроде и масло, но не пахнет как домашнее. Масса — масло сливочное, расстаял уже давно. Марк — неагрессивный, нестабильный, а главное не может навязать борьбу Феттелю с таки же болидом. На кого смотреть?

Александр Александр29.05.2011 18:56

Хем типа всегда прав.

MAMOHT MAMOHT29.05.2011 19:28

Сегодня он лев))

lol

люся дебильней чем я думал.если он это правда сказал-у меня нет слов.

надеюсь он никогда не попадёт в феррари.

и причём тут расизм, кому нах интересно какого цвета долбоёб сидит в болиде.

пусть он свои слова скажет в лицо фелипе и мальдонадо-и он получит пиздюлей.вот и посмотрим кто тут крутой.

Satter Satter29.05.2011 19:34

Гонолулу, ты реально отмороженное создание!
Вот это все, что ты изрыгнул в своем обращении — полностью охарактеризовало тебя!

NIKOrto NIKOrto29.05.2011 19:07

По поводу расизма — это было сказано несерьезно.Смотрите видео.А по поводу Феррари — я тоже надеюсь, что он туда не попадет.

MAMOHT MAMOHT29.05.2011 19:31

Вот именно при чем тут расизм?
"… потому что я чёрный? (смеётся). Если серьёзно, то не знаю."
И да — надеюсь он никогда не будет в Феррари. Это не для него.

Tr@sh Tr@sh29.05.2011 19:03

Это Льюис явно сказал на эмоциях. Он прав и не прав одновременно, но мне кажется что прав больше. На никогда не понять что такое гоняться в Монако, так что я не берусь судить Хема. Да было похоже что он выбил Пастора, но пусть разберутся стюарты.

stranger stranger29.05.2011 19:14

я думаю, ты согласен в том, что Хэм делает гонки интересными и зрелищными, но он не может нажать на тормоз когда надо. Он еще не до рос, то есть опыта пока не хватает. Но гонку он реально испортил как Массе, так и Пастеру.

NIKOrto NIKOrto29.05.2011 19:04

Видео этого интервью www.youtube.com/watch?v=hD8T8_JR4Mw&feature=player_embedded#at=91 Вообще гонка в его стиле.По другому — это был бы не Люис.За это его и любят болельщики.

LIEVSE LIEVSE29.05.2011 19:46

Согласен. Он попал в формулу 1 — выиграл титул. Это факт, не мне обсуждать его професионализ — это его проблемы. Но все же я имею право обсудить его человеческое поведени в даной ситуации. И хочу сказать, что он поступил некрасиво, нелепо обвенив во всех его бедах пилотов, которым он испортил гонку.

Дима Дима29.05.2011 19:51

Масса сначала сломал крыло о Вебера, потом повернул на Льюиса! Где вина Хэма?
С Пастором может Хэм и был слишком оптимистичен, чуть скорости не хватило, но он бы все равно его прошол, раз был так близко, а Пастор решил не уступать.

LIEVSE LIEVSE29.05.2011 19:57

Тут и без Ивана есть кого рвать. Вон Маки бушуют))) Говрят, что Хэм был прав, на даный момент я держу оборону.

Bogdan Bogdan29.05.2011 20:10

Та ладно тобі, яка гонка такі і коменти вболівальників. Кожен відстоює свого пілота, як і кожен пілот свої дії… Так завжди було, є і буде..;)

Buka Buka29.05.2011 18:43

Хэмилтон прав.

Дима Дима29.05.2011 19:00

Как всех завел! )))))
Особенно активизировались болельщики Феррари, точнее та часть, что болеет за Алика — вспоминают старые обиды. )))))))))))

Tr@sh Tr@sh29.05.2011 19:31

Там некогда думать, там руль крутить надо и передачи переключать, а еще и КЕРС и ДРС есть. Ктому же у Льюиса все просто, есть возможность, пробует, нет, то пытается не палить резину зря(это в этом сезоне).

Ivan Ivan29.05.2011 22:12

Хем останнім часом себе зовсім не стримує, хамське поводження на треку!!!

Канада 13.06.25 00 08 03
Найближчі перегони
практика 1
13 червня 20:30 - 22:00
практика 2
14 червня 00:00 - 01:30
практика 3
14 червня 19:30 - 20:30
кваліфікація
14 червня 23:00
ПЕРЕГОНИ
15 червня 21:00
найближчі гран-прі
27 - 29 червня 2025
Гран-Прі Австрії Місцезнаходження: Шпільберг, довжина траси 4326 м, дистанція Гран-Прі 307.146 км

04 - 06 липня 2025
Гран-Прі Великобританії Місцезнаходження: Сільверстоун, довжина траси 5891 м, дистанція Гран-Прі 306.227 км

25 - 27 липня 2025
Гран-Прі Бельгії Місцезнаходження: Спа, довжина траси 7004 м, дистанція Гран-Прі 308.052 км

Календар 2025
Останні новини

Пілота Формули-1 обікрали. Забрали паспорт, техніку та екіпіровку Сумна історія з життя Габріеля Бортолето

Злий Ферстаппен і гумор Расселла. Пілоти готові до боротьби на старті гонки Пілоти стартують з першого ряду

Гаджар і Цунода втратили позиції на старті Гран-прі Канади Пілоти системи Ред Булл опустилися на стартовій решітці

Ландо Норріс: Працюю над тим, щоб повернути собі комфорт за кермом McLaren Пілот McLaren сподівається, що це дасть свої плоди

Італійська преса: Леклер задумався про відхід з Ferrari Пілот "Скудерії" Шарль Леклер може покинути команду

Глас народу
Топ-команда Формули-1 може змінити керівника
скільки титулів команда виграла з ним на чолі

07.06.2025 00:25helmut

Топ-команда Формули-1 може змінити керівника
о, знайшли цапа відбувайла 

07.06.2025 00:24helmut

Макларен оформив перший дубль у цьому столітті на Гран-прі Іспанії, оштрафований Ферстаппен опинився поза подіумом
Якби Алонсо не поїхав би на останній піт-стоп то за якісь три кола Бортолето його пройшов би.Просто шалена гонка від Заубер.Халк просто топ

01.06.2025 23:12Deco20u11

Пілот Мерседеса: «Не знаю, що в голові у Ферстаппена»
Дивний трюк від Макса.В нього Лоусон вселився чи що?

01.06.2025 23:06Deco20u11

Мік Шумахер може замінити Колапінто в Alpine
Нетерплячка в них. поп-стайл.

31.05.2025 12:09noteyu

Мік Шумахер може замінити Колапінто в Alpine
Це вже на жарт схоже.Лоусону 2 гонки дали,Дуену  і Колапінто вже міняють????

29.05.2025 23:58Deco20u11

Александер Албон: Знаю, що ми влаштували погане шоу і розлютили кількох пілотів позаду
Зате тут була продемонстрована чудова командна робота

26.05.2025 12:44Deco20u11

Нове правило не допомогло: Норріс виграв типовий Гран-прі Монако
Бортолето потрібно ставити пам'ятник 

26.05.2025 00:36Deco20u11

Олівер Берман: Не знаю, чому моє коло у кваліфікації не зарахували
"проклацали клювами" стюарди у суддівській кімнаті, хоча в них є всі дані хто де перебуває просто на момент натискання кнопки...

18.05.2025 10:54noteyu

Експілот Ред Булл прибув у Маямі для підписання контракту з Каділлак
А Лоусона вже зараз на Рейсінг буллз їде майже на рівні Цуноди

16.05.2025 16:17Deco20u11

Чемпіон Ред Булл допомагає головним суперникам команди у боротьбі за титул
тобто "незважаючи на відсутність перемог у 2025 році"? А гран прі Австралії?

12.05.2025 13:23helmut

Експілот Ред Булл прибув у Маямі для підписання контракту з Каділлак
Може навіть потайки вони жалкують щодо Переса rolleyes Нічого особливо не змінилось після його відставки. Перес навіть трохи більше очок набирав ніж Цунода (поки).

11.05.2025 15:40noteyu

Як справи?
  • noteyu:   Провайдер сьогодні затіяв переїзд у новий дата-центр, тому є певні тимчасові негаразди з нейм-серверами. Соррі за незручності.
    14.06.25 14:51
  • noteyu:   Піастрі летить до свого першого титулу. А Леклеру конкретно підфартило з автомобілем безпеки та хардом у Ферстаппена.
    01.06.25 17:43
  • Дима:   А ні, стоп, в Леклера здається шин не було на останній піт ))
    19.05.25 05:54
  • noteyu:   Так, жеребці не облажались сьогодні. Зате, як облажались Астон Мартін!
    18.05.25 17:48
  • Дима:   Вперше за довгий час червоні не налажали зі стратегією, хоча для цього особливо й можливостей не було.
    18.05.25 17:40
  • Дима:   Шок. Особливо після чітерського двигуна, жодної фішки з якого, схоже, не почерпнули та після швидкого попереднього сезону. Регламент не змінився, але червоні вкотре просрали щось.
    17.05.25 22:10
  • noteyu:   Ще парочка таких вікендів і Вассьор може стати безробітним.
    17.05.25 18:21
  • noteyu:   Все може бути )
    07.05.25 11:58
  • Дима:   Мова не про це, судячи з усього вони навіть боялись звернутись до Шарля з цим.
    06.05.25 18:08
  • noteyu:   Або там була суцільна лайка :):):)
    06.05.25 11:43
  • Дима:   Судячи з того, що пускала в ефір фіа, то команда декілька кіл ніяких вказівок не давала Шарлю.
    05.05.25 18:16
  • noteyu:   Шарль — ще той «фрукт»
    05.05.25 12:15
  • Дима:   Норріс це п… ц, мало того, що провалив старт, так ще й ніяк не міг Макса пройти.
    І яке ж Феррарі дно: вгробили Хему м'які шини — Леклеру сказали пропустити тоді, коли він і так його вже обганяв. Хоча в ситуації навпаки — проблем не виникало.
    05.05.25 06:55
  • noteyu:   Леклер на колі виїзду з боксів перед спринтом на ГП Майамі — це жах!
    03.05.25 19:23
  • noteyu:   Леклер на мідіумі — це було щось! Красава!
    20.04.25 21:49
  • Дима:   Я дуже здивуюсь якщо Норріс колись виграє титул — 2 рази підряд обганяти в останньому повороті та давати Гамільтону відіграти позицію на стартовій прямій, і змінити тактику лише після втручання інженера.
    20.04.25 20:32
  • noteyu:   Це як ставити діагноз телефоном.
    Щось пішло не так )))
    Але, врешті, все ж вийшло!
    19.04.25 23:17
  • Дима:   Якщо подивитись Ф1 декілька років тому було секундадві, в драг-рейсі(ага, заїзд на 5 — 6 км) це хоча б якось можна було помітити оком, то зараз ні. Якісь хаас чи вільямс вважаються аутсайдерами, але це, мляха, не так.
    Я поки знайшов ту пошту в тисячах повідомлень, то лист прийшов. Але не розумію, чому мій пароль не пройшов(Бо в мене один на безліч сайтів, крім банків).
    19.04.25 22:04
  • noteyu:   З поверненням Діма! =))
    З імейлами останнім часом така паранойя — цензурних слів не вистачає (прям, як у тебе стосовно тисячних :D:D:D)
    Наступного разу пиши мені на імейл, якщо не отримаєш лист з відновленням.
    19.04.25 21:58
  • Дима:   Якщо написати культурно, то я шокований, але в голові інші фрази.
    Просто коли кажуть 315 тисячних перевага, то число звучить значне. І вже 13 років використовую в професійній діяльності ті ж самі числа після коми, але відносно мм. Чи може це тому що Ф1 дивлюсь з 7 років і все це дуже звично?
    19.04.25 21:24
  • Дима:   Я не знаю. можливо це алкоголь(всього лиш вермут 14%), але до мене тільки шо дійшло — ми дивимся на мінімум 15 однакових болідів(Q2 всі були в 1,1 с), а в Q1 1 та 2 місця на 6,1 км розділяє сота доля секунди. Якби ці 15 їхали паралельно, то без фотофінішу переможця не виявиш. І мені знову гугл пароль не хтів слати, лише через пару місяців.
    19.04.25 21:20
  • noteyu:   Норріс не може без Ферстаппена поряд.
    12.04.25 20:51
  • noteyu:   Макс перевершив можливості боліду. Таку майстерність демонстрували на моїй пам'яті лише Сенна та Міхаель Шумахер.
    05.04.25 10:46
  • noteyu:   На першому та другому ряду завтра може бути спекотно на старті спринту.
    21.03.25 11:58
  • noteyu:   Угу, Маки у «вищій лізі» поки що.
    19.03.25 11:48
  • Andrey:   Поки що McLaren на висоті. Але гадаю у цьому сезоні буде багато інтриги!!!
    18.03.25 20:38
  • noteyu:   На цьому тижні перший ГП! Інтрига зростає ))
    10.03.25 11:34
  • noteyu:   Навзаєм Andrey! Сезон повинен бути цікавим ))
    28.02.25 13:22
  • Andrey:   Вітаю Всіх зі Стартом нового сезону і першим днем тесту
    28.02.25 11:50
  • noteyu:   Вітання вболівальникам Формули 1 з Новим Роком та прийдешнім сезоном!
    31.12.24 12:04
  • noteyu:   Спіткала сувора невдача. Сервер впав разом з актуальним бекапом. Відновлення забере якийсь час.
    15.12.24 18:53
  • noteyu:   Форза Феррарі! Красави, спрацювали шикарно!
    01.09.24 17:53
  • Дима:   А шо сталось? Мерседес Гамільтона старої специфікації раптом найшвидший(поки) болід в Бельгії.
    28.07.24 16:16
  • noteyu:   Так не до Оскара питання, а до командного містку. Перекинули свою відповідальність на пілота та поставили перед моральною дилемою. А самі чистенькі.
    21.07.24 21:24
  • Дима:   Та й хіба Маки не Оскара підставили?
    21.07.24 19:01
  • Дима:   Та він сам підставився на старті, нема чого на команду спирати.
    21.07.24 18:58
  • noteyu:   Діма, зате стайня маків пограла, підставивши Ландо.
    21.07.24 18:52
  • Дима:   Норіс хотів спробувати пограти в гниду, а Макс допустив дитячу помилку. А Льюісу треба була так жорстко відшити Макса ще в 21, а не давати йому очки для титулу.
    21.07.24 17:53
  • noteyu:   Стосовно Рассела, то він своїм сходом врятував багатьох ;)
    08.07.24 10:50
  • Дима:   Маки явно розраховували на дощ, судячи з їх темпу. А РБ по сухому на харді обганяє Мерси та Маки. Тому Перес дивує ще більше. Норріса врятував схід Рассела, як на мене.
    07.07.24 19:56

КОМАНДНИЙ ЗАЛІК

McLaren
McLaren
(362.0)
 7 6
Ferrari
Ferrari
(165.0)
Mercedes
Mercedes
(159.0)
 2
Red Bull
Red Bull
(144.0)
 2 1
Williams
Williams
(54.0)
RB
RB
(28.0)
Haas
Haas
(26.0)
Kick Sauber
Aston Martin
Alpine
Alpine
(11.0)
Всі команди

Вартові сайту

noteyu
noteyu Чемпион
lexbog
lexbog Новичок

Активні користувачі

Дима
Дима Чемпион
noteyu
noteyu Чемпион
Kotygoroshko
Kotygoroshko Новичок
Aliaze
Aliaze Тестер симулятора
Dmytro_UKR
Dmytro_UKR Новичок
Vj54
Vj54 Допущенный на Пит-лейн
Anneta
Anneta Тест пилот
Всі користувачі